tiistai 15. joulukuuta 2015

Rotat miinakentillä



Tulin vain ajatelleeksi tuon nähdessäni, että tuo on Marxistista "Uutisointia".
JA sen on tarkoitus herättää minussa(kin) tietty TUNNEreaktio ja SAADA minut HALUAMAAN jotenkin kai "auttaa" tai jotain, noita neekeripiruja. Jotka siis ilmeisesti raiskaa toisensa, tunneittain, siellä missä luonnostaan ovat.

Tuossa MIKÄÄN ei yllätä minua. Mutta halusin vain sanoa, että: MIKSI hyvä uutisjengi, HALUATTE KERTOA MINULLE tuosta !??!
Mitä vittua MINÄ tuolla tiedolla teen !?!? ....että jossain toisaalla, tällä planeetalla, neekerit on paholaisia keskenään !? Mitä sitten !? Sellaisiahan neekerit nimenomaan ON. Aina ja kaikkialla.

Mutta MIKSI MINUN tulisi uhrata asialle AJATUSTAKAAN täällä ihanan rauhallisessa kotisuomessa ?! Ja KESKITTYÄ elämässäni SIIHEN, että "wau ! neekeri...todellakin ON, yksi primitiivinen ja kuumottavan julma   pikku paholainen!"

Minä en välitä vaikka ne YDINpommittaisivat toisensa !
Siinähän perkeleet pommittavat !

Ja se, että nekrut käyttävät "lapsisotilaita", merkitsee minulle yhtä paljon kuin se, että jossain päin (luultavasti kaakkois-aasia...tjn..) maailmaa rotta räjähtää miinakentällä.

En minä SEN tähdenkään mihinkään vitun lyhtykulkueeseen lähtisi ! HAhahah, vittu se olisi NAURETTAVAA !! Ja minä kaikenlisäksi TYKKÄÄN(!!) rotista !! Siis ihan OIKEISTA de facto ROTISTA. Niistä elukoista, en niistä "ihmisrotista".

Neekereillä on yleisestiottaen "persoonaakin" juuri samalla mitalla kuin rotalla. Ja maailmankuva tekoineen, sekin melko rotankaltainen.
Joten siitäkin näette TAAS, että kyllä, ns Politiikka ON tottavie, neekerien keksintö ja ensi-sijassa heitä varten.

En tiä...sitten.... ehkä Stubb ja Käteinen yms, onkin neekreitä !!?? Voixe olla ?!..... en tiä....ehkä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti