sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Bandidoksen tilat

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1195014469004/artikkeli/syyttaja+yrittaa+todistaa+bandidosin+rikollisryhmaksi+talta+nayttaa+nokian+kerhotalossa.html

Ompahan mielikuvituksettomasti sisustettu !! Herran jumala.

Ihan Perus Suomalainen junttibaari ja olohuone.
En tiedä olenko ainoa joka pitää tätä koko vitun naurettavaa touhua säälittävänä, mutta pidän.
Eli.....tuolla istuu muutama suomalainen ja melko kiukkuinen, äijä, muka khuulisti, koska "se on baari!" ja tuijottaa lattiaan ja miettii miten sellainen Oikea Baikkeri elää ja on, ja miten tylsää on elää suomessa. Tai sitten se lysähtää läskin perseensä päälle tuollaiselle baarijakkaralle ja juo kaljaa.
Ja tsiigailee ehkä jotain "baikkeri" lehtee tjns. Tai ehkä jotain tissejä yms, mutta ne lehdet on nykyään täysin hyödyttömiä kiitos netin, joten luultavasti myös Bandiitit selailee vain nettiä.

Ja siinä se "kapinallinen elämä" sitten kai, aika pitkälti onkin. Joskus jossain joku rassaa vähän fillarin putkia ja akseleita ja ketjuja  yms, ja käy vähän kauppaan "blossia ja tödee" narkkarizombeille ja on olevinaan joku ihan Vitun Paha Jätkä.
Jne.

Kasvakaa ny vittu aikuisiks !

Tsiisus Khraist !!

Olen jo pitkään uumoillut, että tuo koko vitun tyhmä höynäily, koko tuo Moottoripyöräjengi juttu, on vain yksi keskiverto heteromiehen keski-iän kriisin toteutumismuodoista.

Ja olen vuosi vuodelta varmempi asiastani. Minä olen hyvin harvoin VÄÄRÄSSÄ.
Minulta saattaa toki kyllä PUUTTUA jonkin asian pala tai 2, mutta olen kuitenkin siinä ylimalkaisen oikeassa ...kvadrantissa tai sektorissa, useimmiten.

Ja vaikkei asia minulle sinänsä edes "kuulu" tai ainakaan se ei minua juurikaan KIINNOSTA, niin on sanottava, että; eikö nuo KAIKKI muut KUIN "Helvetin Enkelit" ole pelkkiä kopioijia ?
SEHÄN se on se alkuperäinen remmi, mistä koko "juttu" lähti liikkeelle ja alkoi. Ja SEN perusti Toisessa Suursodassa seonneet Anglo-Amerikkalaiset.
Ei lantajätkät finuiitit !

Elikkä: rauhottukaa ny saatana, Vitun Heterot, ja menkää kotiinne niin kuin kaikki muutkin, ja tehkää jotain OIKEASTI HAUSKAA kuten ...pelatkaa pleikkaa tai jotain.
Rakentakaa vaikka oikein hieno linnunpönttö tai jotain. Jotain OMAA.

Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti