tiistai 7. lokakuuta 2014

Keulakymppikausti !!


Tämä oli ilmestynyt Keulakymppiin !! Kuka tämän teki ?!!....... no...väliäkö sillä, sillä minä en ole seonnut !! (ainakaan omasta mielestäni).

Olen edelleen se "sama paska, samassa säkissä".

Kieltämättä...myönnettäköön, että kyyyllä, kyyyllä minä olenkin alkanut kulkea tuo naamari päässäni, mutta ...entäs sitten !? Mihin on maailma ja kulttuuri menossa jos Kapithään ei voi kulkea saatana omassa aluksessaan sen näköisenä kuin haluaa ?! Ja sitäpaitsi tuo naamari on hyvä säteilysuoja eriste ja ....perhanan tyylikäs ! Ja kaikenlisäksi, se on myös lahja iso-iso-isältäni, joka oli Ranskalainen viininviljelijä paska, ja kuuluisa rietas juoppo ja naiskentelija Jac Luc Retard.

Mitä seuraavaksi !? pah!.... olen kai joku kaheli kun kuljen myös näissä, lempi mokkasiineissani, näissä aidoissa juutalaisennahoissani!! hui hai ! näitä aikoja.
Tai uuuu ´olen nyt niiiin kaheli´ kun en omista muita vaatteita kuin pari tällaista univormua ja kultaiset tangat.
Pöh!

Painukoot viiittuun.




( Tämä perustuu tietnkin tähän kuvaan..

"Captian"


....jonka tein suomlantilaiseksi versioksi ja tyylikkäämmäksi jne. Eipä kestä [tuossa on muuten virjoituskirhe]),

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti