perjantai 26. helmikuuta 2016

Tilannepäivitys Sekundaariblogista (Kptn)

Kapteenin Sekundäärinen Blogi. Osa.1
Tähtiaika 01.37 26.02.2016

Tervehdys hyvä Tähtilaivasto ja muut satunnaiset, tarpeellisen suojavaltuutuksen omaavat, lukijat. Pitkästä aikaa !

Minä lähestyn teitä nyt täältä, sekundäärisestä blogista, aluksen eräältä käytävältä, sillä: paitsi että Raikker uskoo ja luulee minun seonneen tai "loikanneen", olen sikäli inhottavassa pinteessä, että olen vain onnistuneesti (luullakseni) soluttautunut aluksessamme häärivien hämärämiesten ja naisten alamaailmaan.
Täällä toden totta ON(!!) jotakin outoa toimintaa, ja muutamia salamyhkäisiä hahmoja liikkeellä.
Mutta olen siis niinsanotusti, päätynyt vähän liiankin syvälle "andökraund" liikkeissäni.

"...jjaaaa...ha... ja ´huuhtele´sanoo...TUOSSA ! noin !... "


Kuten näette tästä omakuvasta, en ole muuttunut Borgiksi tai edes miksikään niin erikoiseksi ja salaperäiseksi, olen vain nyt tässä, tällaisella pienellä käytäväkonsolilla Blogaamassa. Ja jatkan pian vakoiluani täällä aluksen kellareissa. Ja pimeillä käytävillä ja sivukujilla ja onkaloissa ja ilmastointiputkistossa. (Erehdyin myös piipahtamaan toviksi tuonne ...viemärinkin puolelle, mutta siitä ei sen pidemmin. Eikä se tule muutenkaan toistumaan, joten..)

Mitä tulee Kimi Jäämies Räikköseen ja Khateriina Zeta-Zombieen ja Skuumahheriin, niin heitä en ole vieläkään pystynyt paikantamaan. Ja jos se ei kohta onnistu, aion tulla takaisin esiin, komentosillalle, ja yksinkertaisesti tehdä sieltä käsin, koko aluksen kattavan pyyhkäisyn, elintoiminnot yms paljastavalla tutkaimella. Olisi ehkä pitänyt ylipäätään jo tehdä se tähän mennessä, mutta....no...."oppia ikä kaikki" kuten sanotaan.

Mutta aikaa ei ole juuri nyt pidempään, minun on mentävä jottei todellinen minuuteni paljastu.
Joten... Kapteeni kiittää & kuittaa.



Over´n´out.



~Fin~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti