tiistai 16. helmikuuta 2016

Kanyen Velat

http://www.iltalehti.fi/muoti/2016021521120636_mu.shtml


Kanye "vitun" West.

"Ayoo bitches "


Elukka parka. Jopa neekeriksi tyhmä. Kuten kuulemma Obamakin, en tiedä kun en ole seurannut, mutta uskon että näin varmasti on.

Mutta eniwei; katsokaapa tuon Super Neekerin "ohjeita" malleilleen ! AHAHa...ei v...ei...jei..hevon vittu. Ei VOI olla totta ?!?!

TUO on HYVÄ esimerkki siitä mitä tapahtuu kun neekeri yrittää hysteerisesti näytellä sivistynyttä tai ylipäätään kyvykästä elämään valkoisten sivilisaation sisällä. Siitä tulee juuri tuota, parhaimmillaankin.
Eli neuroottista ja ylivarovaista, mielipuolista ja sekopäistä, yliampuvaa rimpuilua ja riuhtomista ja repeilyä sinne-tänne.
Kun neekeri yrittää trias-kautisilla ali-apinan aivoillaan KÄSITTÄÄ tai SISÄISTÄÄ jotakin, ihan mitä vain, kuten esim sen MITEN tulisi "käyttäytyä". JOS siis neekeri näkee mitään vaivaa asian suhteen; siitä seuraa juurikin tuo !

Täysin seinähullua jäykistelyä ja hermostunutta pyrkimystä miellyttää, ja olla valkoinen, mutta kuitenkin .....junou? tiäzä...samalla ninku olla oleMATTA, valkoinen ! Kyl sä tajuut ? exä tajuu ? Tajuuxä ees ?
Joumään..?!



http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021521122839_vi.shtml




"..hei kuule jou?....hei...?!...kaiffari hei!?...kuule; vippaakko miljardin ? ..hei?...pystykkö pistään?..hei?!... ......kaveri hei... "



Jaha....no joo no.. NYT jos koskaan, saavutettiin ehkä Neekeriyden ...en tiedä, joko pohja tai huipentuma. vaikea sanoa. Mutta MINÄ julistan tässä & nyt, Blogissani, että; tuossa on tuo hahmo nimeltä "Amerikan Neekeri" tullut nyt lopulliseen muotoonsa, ja johtopäätökseensä ja tiensä päähänkin kenties. Siinä on sen hahmon "tarinankaaren pää".

Kanye on NIIN vitun neekeri ja NIIIIIN vitun sekopäisen mielisairaan yli-itsekäs ja yliyliyli-itsevarma ja niin häkellyttävän täynnä itseään ja itserakas ja itseäänkehuskeleva ja ylistävä ja jumaloiva, etten tiedä enää mitä sanoa. TUO  on jumalauta jo VAIKUTTAVAA !! Teit nekruni vaikutuksen !!

Nigger plz !

Aivan uskomaton tyyppi kertakaikkiaan !! KERTA vitun KAIKKIAAN. Ei perkele voi olla edes totta.

Vittu...?!... mit...?! wha..TÄH !?! Mistä tässä edes alkaa !

Jopa nekruksi, ja AMERIKAN, nekruksi, tuo on POIKKEAVAN ahne ja kyltymätön vitun ahmatti ja varas !! Jopa jumalauta AMERIKAN NEKRUKSI !!!

Tuo lienee sen ns "entitlement" kulttuurin tuloksista selkein ja esiintyöntyvin. Ja Kommunismi-Marxismi-Leninismi-Stalinismin mitä puhtain muoto samalla. Kaikki mitä teillä on.... kuuluu tavallaan myös mulle, joten olkaapa sitten hyvät ja kaivakaa Herrat kuvetta!! mä nimittäin törsäsin jo pari(kyt) miljardii kaikkeen khuuliin ja olen nyt niin veloissani, ettei edes Lucifer voisi onkia minua ylös tästä kuopasta MILLÄÄN diilillä, joten antakaa vaan mulle niitä hyniä ? eiks vaan..?... mä oon joka tapauksessa siisteintä mitä on koskaan ollut, ja niin Jeesuskin tekisi ! Se sanoisi, että "antakaatten te joilla ON, Kanye Westille, jotta myös hänelläkin voisi olla, ja olisi. Totisesti; NÄIN minä sanon".
Nii....eli kuten näitte, jopa JEESUS tai Yeezuz, sanoisi ja sanoikin, noin ! Ne rahat kuuluu mulle ! Ja kaikki sun loputkin rahat vitun tyhmä mulkku..valkonen paska, mut ....siistii jos dikkaat räpist ja näi, sä oot ihan jees tyyppi ! mai houmboi ja näin ! osta mun levy, vitun läskipää! OSTA SE SAATANA !! ja TYKKÄÄ SIITÄ !! Vitun läskimahainen, etuoikeutettu valkoinen talipallo ihraplösö paska. ....osta mun levyi ja näin?!?!...hei, kuulikko !?!?!...ja ANNA ny vittu mulle rahaa !! ainakin joku sata tai kolmesataa, miljoonaa...........näin aluks....tsiigataan sit myöhemmin lisää....ja lisää.

Ja hei ! Mark !! ?...Mark...hei Mark !?...Mark ! hei ...Mark; kuulekko ?! Hei...nin, vippaa mulle jokuuu tollanen...mm......öööö, ehkä tollanen, noin, ympäripyöreesti joku tälläin ninku tyyliin Miljardi...hei ?...okei ? eli se on vain tuhat miljoonaa. Hei kamoon ! ei o ees paha ! Pistä ny ?!?...Wanhalle Kunnon Kanyelle ?...tai mä kaadan sun vitun jutkupaskan serverit Yliluonnollisella WobumbuBomba-Mahdillani ja silkalla siisteydelläni ja NAAAURAN sulle vitun tyhmä jutkupaska !! AHahahahaa.ahahaha......haHAHAH BWHA HA HA HAHAHAH AHHAHAAAAAAAAA11!!!!11!!! itse asiassa; mähän nauran JO NYT !! AHAhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jooouuu biiiaaatttch !! AAHAahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa...........mataFAKAAAAA !!
Nii mut hei...nin annaxsä sen rahan !? Hei ?...Mark !?....hei ?!....kuulekko ?!...
.............R A S I S T I !!!!!!!!!!!

Ei nekrua voi NÄIN kohdella !! Vitun kusipää muumio !

Antakaa nyt VITTU jo joku mulle joku tommonen...vähä alta miljardi !! vitun köyhät tyhmät, rahan kanssa huonot, pikku vitun paskat !! Haistakaa vittu ! Painukaa vittuun ja helvettiin !! 
Joouu määän......biiiitsh......mä oon Jumala!...mä ooon..YeeeeeZUZ !! Mä ooon....KAANYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!! Jiiiiiiiiiiiiiihaaaaaa äääääääääääähähäh äh ÄhHÄ ÄHÄHÄ äbläwä läwäläwäblwäwäwäwä lbälbäwlb bwääääääääääääääääääääääääää !! Kkkrrhähähähäähähähäh ä äÄÄ Ä ÄÄ Ä!1äää1 !!!!!!!


"Siirrä tuo läskiämpäri, ai sori; siis sun PEEERSEEES, vittuun talostani ja elämästäni!!"  "Jaa...huumeita vai? tosson ! miljardi ! "

Vittu. Mä. Oon. KOOOVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! ....vittu King Kongillakaan ei ole PASKAAKAAN minuun verratuna !! King Kong ain´t got shit on me !!

Kiiing Kong ain´t gut shit ooon meee !!

Beyoaattchesss !

...............niin...siis jou ppl, en halua keskeyttää mitään tai ketään tai keitään ja mitäinään..ja näin.... mut mä vaan sanon, ettei aurinko pyöri maailman ympäri ilman mua ja mun ylikosmoksellista Räppiäni ja khuuuuleimpia musavideoita ninku ...öö..IKINÄ !! Ja näi...ja jos ette avusta mua ja tue visioitani, nin ....olen varma että Venus ja ehkä aurinko, tippuvat päällenne, tänne Amerikkaan, ja että ehkä Mustia Lapsia Afrikassa kuolee suruun ja nälkään ja hätään ja loukaantumiseen ja näin, ja kaikilta Wasshingtonissa loppuu bensa ja ruoka, ja Eritreasta lähtee ninku ILMA!! vex ! ja kaikkee.....ja ....Kolmas Maailmasota puhkeaa kukkaan, jou, ja se käydään mun tukijoiden ja meijän vihollisten, välillä ja tällee.........mut eieijeijei !! hei ! emmä ...loukata tarkoita tai näin, enkä mä millään pahalla, mut ....jos ette halua uusia vitsauksia maailmaan, ainakin kymmenen uutta, niin kannattasiko ehkä maksaa mun viulut !?...heeeeii ?!?! whaddaya think !!?!? I D I O T S !!

Vittu te ooootte TYYYYYHHMIÄÄÄÄÄ Ä!Ä!ÄÄ!!Ä!!!! vitun IIIDIOOOOOOOOOTIT !!! Antakaa ny VITTU ees jotain kolikoita !?!?...hei ?!....vähän käteistä kaverille ylämäessä ?!...ees jotain....emmätiä...ehkä jotain ...kuussataamiljoonaa tai jotain, on sekin alku edes.... mutta jäätte vaan ihan VITUSTI velkaa jos annatte vaan sen...eli ....kannattaisiko EEEHKÄ käydä vähän matikan tunneilla heeeeiii?!?!....eeeeeeeehkä !?!?!..........

Mut eniwei....jos heitätä sen miljardin nin...voin ajaa sun yli mun uudella Ferrarilla kun meen johki palkintogaalaan tai johki.....jos haluut.....tai tottakai haluut ! vitun tyhmä plösö ! Mikset haluis ?!
Saat myös puoleen hintaan mun uuden levyn "Musta Yeezuz, Idän Ihme, Läntinen Buddha, Täydellinen!". 

Tässon tää levynkansikin jo...........saat laskun tän tsiigaamisesta myöhemmin....



Toi foto otettiin musta, kun kävelin sinne johonkin vitun...lol...ahahaa..... emmätiä johkin vitun Baftaan tai GG:hin tai johonkin..... emmä muista....vedin niin khuuuuulisti, niiiin vitutututustiiiiii kokaa ja Hero-iinia, etten muista mitää...ja näin....määäääääääään....heebo !...hei ! heeeeeeboooo heheheheHHEH aaHAHaah.....................krrhähähä  ää  Ä ÄÄ ääääähähähähäääääääääääääää.........heeeeboooooo tsiigaa mun uikkareita ! AHAHAHaha tshihihiiiiiiiiii !! ................ha..hei!hei!!..hei!? haluukko tietää mist saa ilmasta lepakon tussuu !?!...ahAHAHaaaaaaaaaaaaaaa.....siis sen elukan, ei ninku lesbon ja tällein.... hei !? haluukko !?. tai haluukko tappaa jonkun kodittoman vitun paskasäkin ja ammuskella sen mädäntyvää ruumista kultaisilla Aamorin-joumään!-nuolilla ?! tai tökkiä kultaisilla kepeillä !?....ja ennenkuin sanot mitään tai alat jo huolestua, niin koita nyt VITTU käsittää vitun IDIOOTTI, että niisä kepeissä tietenkin ON!!! tottakai !! helvetin pösilö vitun idiootti!!...doooiih! timanttikärki !!
En kai mä ny vittu mitään PUISIA keppejä käytä ! hei...khaaamoooooon !! Zau !...shammoon !! aha ! shammooon ! aha !..*mumisee Billie Jeanin bassokulkua ja nyökyyttää päätään* ...mmmhhh....aha! ou jeah !!...beeeiiiiiiiiiiiiiiibiiiiiiiiiiii !!.... mi-i-nä o-o-l-en Ka-ny-e-e e-e-e ...ju-u-u-ma-a-la-a...ju-u-u-ma-la-a ! tsh tsh.....didi tsh ths *biitboxaen billieziiniä*

....bum bum bum bum bumbumbum, bum bum bum bumbumbumbum, tsh tsh...ts-ts-tsh-tsh....she touldmi h...hei !?...tehään mulle patsas !! johonkin vaan....äkkiä hei...Ukrainaan tai johonkin, ja mä esiinnyn siellä vaikka Kiinan presidenttinä ja Marssin Suur-Pyhimyksenä ja Ikean Arkkipiispana ja näin ?!..hei !? ja Bono ...nin, se voi esiintyy mun jälkeen..MULLE !! AHAHA HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA geronimoooooooooo !! vittu mä oooon aineissaaaa... mun paskahuusissa !!
Bono voi länkyttää jotain valkosta paskaa mun pierressä ja ulostaessa sellases muovivessassa AHAHAha.haha..h..a.hah.aha.haHAHAHAHA AAAAAAAAAA BOOOOOONOOOOOOOOO !!!!! Bitsheeeeeeeeeesss !! AAasshhzZSssZZSS  sSSZSZSZSs !! Heheheiii ahahha, mä oon kääärme 11.!!!1.1!!.  ..ei ..ku......EI VITTU HEI ?!?! Jätkä on joku käärme saatana ! vittu SÄ oot käärme !!..
......mikä vitun illuminatin liskokäärmepaskamies sä ooot hei !?!? eEeeeeeeeeeeiii vittu anna rahaa ja hajoa silpuksi ! mu-lu-kkuuuu kukkuu !!....Faaaaaaaaaaaaaak fakfakfak fak kooooot kotkotkotkot ....blwälbäläläläbälbälbäwlbälwlälä ...ttu mä sekooo.....itan tähän viä jotain muinaista viinaa, jotain super kallista shittiiii ..määääääääääääääään !! mikä on löytyny jostain italialaisen järven pohjasta, jonkun vitun luurangon suusta tai jotain..... ja lantraan tätä mun kullilla !...eijeijeijeijei hei ! älkää ny, on tunnettu FAKTA ! hei, ppl, että jos koskee mun kulliin, saa kaikki toiveensa toteen.PAITSI ehkä Ebolan tai jonkin..........ja saa myös suojauksen Haile-Selassien noitatohtorin VuuDuukiroukselle...ainakin sadaksi karjanvuodeksi ....ja....ajajajaj määäääääääään..ahahhaa... saat myös 5 sikaa ja lehmää tänä vuonna, omaks siis....tai mä myyn ne sulle...np, ei mitn !! ei mitn ! saaat ne ihan helposti....nou problem...np määääääääään !!!


Wu wu wu wu wuuuuuuuuu



..heiheiheihei...Mmmäääääääääään ! hahahaaaaaaa...haluuux tsiigata mun vaimoo !? heii.......tässon se ! hei !!...tässä se on !..

" ..hp..a... " 


..haha.aaaaaaaaaaaaa....ei mitn ! se diggaa olla noin.... ainakin mä luulisin niin ja pidän sitä aina noin....joujoujoujou.Mmäääääääääääääääääänn !!! ...................emmmmm...en haluis keskeyttääää ja näi....mutta mullon 1 ehdotus ?! ok ? oletko valmis ?!...............jos nin SÄ annat MULLE esim ...jonkun tyyliiiin....60 miljoonaa dollaria niin...mä diggaan ! mä diggaan !! ......saat jollain mun klubilla ilmasen kaljan ja näin........mullon kai joku klubi ehkä......ja saat nimmarin mun levyyn  tai kusta ton vaimoni selkään ! ...hei JÄ-BÄ !!!!!!!!!

BÄBÄBÄBÄBÄBÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !!! Vittu......MÄ OOOON ALI-BABAAAAAAAAA !!!
Tai jos haluut vaik vähän jotain "kamaa" tai näin, ni mä tsiigaan ......tsigaan mitä voin tehdä...ja jonkun leffan TiVolta....jossa mä ehkä oon......mun pitäis olla useimmissa leffoissaaaa?!?! hei !!.mix, vitun valkoinen käärmeenmulkku, mä en o missään teijän leffoissa ?!?......exä vittu tykkääkää musta ?! tai....................vai ?!..hei .heiheiheiheihei mtöFaKAAAAA kusimulukkkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....mitä tapahtuu !!? mis mu fyrkat on !? hei ?....ryästiksä mut !? vittu ..ei vittu ...hei !? aina valkoset ryästää ja näin..............ja kusee ton vaimonikin selkään ja näin ! VITTu mitä Vittttt??!!!.................waat !?!?
Mä tartten kaheksankyt miljoonaa.....tähän aamuun mennessä ! tai mä ehkä tapan sut !..
......lähetäänks hei ....kaljalle !? ?AHAHa lol !! ja P I L L U L L E !!! mä tiän yhen lastentarhan....AHAHAh...ahah nin SIELLÄ on ....kuumia kissoja !!...NIITÄ mä käyn aina nussimassa....ne on siis KISSOJA ! ei lapsia ! ........luuliksä..vai ?...Tttshhhhhhhhhhh ...emmä ...(enää) tee sitä..............se on ihan 80-lukuu ja näin, .......dikkaatsä mun kledjuista ?! mun vaatedisaineista...hei !? khuul khuul....

Mullon limusiinikin.........tai oli ...ta...ooon on ! montakin.....jos maksat kuuskyttuhatta, saat paskantaa niitten takapenkeille ! Jos siivoot ninku ite ja näi.. .......saan ehkä neuvoteltuu Diilin jos haluut, ja maksat, et voit syöttää Ivana Trumpille paskaa ! Tshshhhhihihiiihaihia ahalool.... mä teen niin aina .se on iha khuul, ihe jess....oooool is khuuuuul.....määäääääääääääääääääään......
MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN !!! 

ANNA ny vittu ees M I L J A R D I !!!!!

Jne.

* * * * *


Melko vitun mielisairas, epärealistinen, ja ehdottoman RÖYHKEÄ paska, tuo "Kanye". Mikäli tuo on jokin oikea nimi. Luultavammin se on joku Zubumba Bumbiwuu.

Noin siinä kuitenkin, joka vitun kerta, käy, kun annat neekerille rahaa tai valtavan omaisuuden !
Se tuhlaa sen johonkin ihan käsittämättömään Ihme Skeidaan, ja VAATII sitten SINULTA lisää. Koska se on neekeri.
Siinä kaikki.
Sama juttu kun Deiv Shapellen "emmä viitti mitään viittäkytäkuuttamiljoonaadollarii ninku ottaa ja näi".




Mutta totisesti; miksei me Valkoiset Mulkut KOSKAAN AUTETA NEEKEREITÄ ?!??! On se perkele, perkele !



Ja hei Zukkerbergin jutku !! Maksa mun velat !!
Perkeleen nisti !! Saatanan vitun kiilusilmäinen juutalainen rotta !! Vitun keltainen paska ! MAKSA NE POIS !!




Peace.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti