keskiviikko 24. helmikuuta 2016

Roskanselaajista...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016022421163637_uu.shtml

No niin.

Minähän usein toistan, etten halua antaa tässä blogissa MITÄÄN TODELLA HYVÄÄ ilmaiseksi & anonyymina, enkö !? ....totisesti !

Mutta NYT korvat hörölle suomen surkeat Ständap tyypit, sillä minä olen aikeissa luovuttaa tänne internetin nimettömään syöveriin YHDEN ihan oikean ja aidon hauskan, mielestäni, HAVAINNON jota oikeasti HAUSKA koomikko hyödyntäisi HETI kättelyssä "shoussaan".
Tosin; älkää varastako tätä, tämä on edelleen MINUN !! Mutta saatte vain KATSOA tätä. Ok ?
Ok !

Eli, tuosta yllä olevasta uutisesta; ..."ohikulkija hämmästyi, roskiksesta löytyi..." jotain.
Näitä uutisia tulee melko usein itse asiassa.... itse asiassa NIIN usein, että se herättää ksymyksen että; kuinka helvetin moni teistä oikein tuijottaa ja / tai penkoo, saatana, roskiksia !?!?
Miten ja MIKSI joku jossain aina "huomaa" ja "ihan sattumalta" jotain jonkun MUUN kuin itsensä, roskiksessa !!!?? Hah?...mään WTF !!?!?

Vittuako te niillä roskiksilla käytte möyrimässä !?

Hävetkää saatana.

*

Todellisuudessa tällaista uutista ei pitäisi olla KERTAAKAAN !! Kyllä, thät´s rait, luit oikein; ei yhtä ainutta kertaa, ei siis "kertaakaan" !!



Mutta kuitenkin; ständappaajat, SIINÄ !! Siinä teille ihan OIKEA "havainto" !!
Joka minun on pitänyt jo kauan sitten sanoa, mutta olen pihdannut sitä näin kauan. Kuten hyvin hyvin paljon muutakin !



Jos olisin nainen, olisin luultavasti jo muumioitunut. Unohtakaa "frigidi" tai "vanhapiika" tai mikä vain sen sellainen. Muumio ! on päivän sana.

Ei muuta.




Kiitti !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti