keskiviikko 26. syyskuuta 2018

Video Kaiken Sinetiksi !!

https://www.youtube.com/watch?v=dV1taq9dsYA






Ja jumalauta ja mitä minä olen sanonut !?? MIIIIITÄ MINÄ OLEN TEILLE SANONUT / OPETTAUT / JANKANNUT ?!?!?! MIIIIIIITÄ olen sanonut !??!

Kommunismi = SATANISMIA...
Jo USKOTTE vasemmisloiset; te olette maapallon typerintä pohjasakkaa, älyllisesti jossakin kissan ja neekerin välillä, parhaimmillaankin.


Vittu WAU mikä video ! Minulle ei jäänyt mikään epäselväksi. Haha...wau....siinä kaikki sanani sai vahvistuksen.
Sangen mielenkiintoista !!














........Vai että SATURNUS !!? Hah ! Nyt PALJASTUITTE !
Se on oleva karmiva pyllymäki teitille tästedes illuminaatit ! Aivan vitun HIRVEÄ !! Loppunne on oleva jumalauta niin brutaali että tuo Lusifer-tätinnekin menisi kauhusta kalpeaksi.
Minä vain sanon tämän nyt, tämä tulee toteen, ja totisesti minä SANON näin.



666 ja kaikkea sitä.....      idiootit.
Vitun idiootit.





Kumpa Tavalliset Ihmiset käsittäisi tämän kaiken olevan näin ja totta. Eikä LUULISI että "kaikki on vaan kuten me!" ...."ei ne mitään vauvoja raiskaa tms".

Ei ne niin ! Hyvin te kaikki vedätte, katuviisaita työ ootte ja Oikeita Profeettoja työ seurajatte !
Eniwei, jos olin ennen sitä mieltä että POMMITTAKAA KAABA.......NYT !!! Niin mitä luulette minun NYT aattelevan !?....hahah ahahaa hhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.



Aijaijaijaijaijaijaijaiajai.



TUO filmi ja sen tiedot KANNATTAA SISÄISTÄÄ !!! NYT.
Tsiigatkaa vain ympärillenne, siinä se kaikki ON. Vankilanne ja sen koristeet ja sen ultramulkvistit "johtajat". MIKSI te niitä Palvotte ?!?!...
Nyt tiedetään ainakin vähän tarkemmin.


Minä haluan SODAN tätä porukkaa vastaan. Mieluiten ennemmin kuin myöhemmin. Ne pitää itse jotenkin uhrata tjns, jollakin niille mahdollisimman inhottavalla ja karmivalla ja pelottavalla ja epäsopivalla alttarilla ja aikataululla. Kuin ampuisi muslimeita luodeilla joissa on sianverta. Niinkuin amiraali ...tai kenraali mikäsentyolikin teki aikanaan. Siihen loppui "terrorismi" eli _slam eli muslimismi, hetkeksi siis, kuin seinään.





Summa Summarum; nyt TIEDÄTTE. Siat. Te saitte TAAS helmiä ! Käyttäkää Viisaasti.





Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti