lauantai 11. elokuuta 2018

Planeetan Paradigman Muutos...

Tervehdys, taas, Hyvä Maapallon Typerys !



Tulin tai menin pikemminkin, juutuubista, videon takia ja kommenteissa mainitun nimen johdosta, katsomaan tuota allaolevaa sivua, kun siellä tuli vastaan mahdollinen SYY minun läsnäolooni täällä. Mitä olen usein tässä Blogissakin ihmetellyt, että mitä helvettiä minun tasoiseni sielu tekee näin alkeellisessa vitun läävässä !





http://eksopolitiikka.fi/tietoisuus/dolores-cannon-paradigmanmuutoksesta-elamme-maapallon-historian-tarkeinta-aikaa/





".....ja aloin tajuta että he eivät koskaan aiemmin olleet olleet maapallolla ja että he olivat tulleet muilta planeetoilta, toisista ulottuvuuksista tai suoraan Jumalalta, missä he ovat olleet valo-olentoja. Tämä oli se minkä havaitsin ja tästä olen johtanut teoriani vapaaehtoisten kolmesta aallosta."







MINÄ, olen luullakseni täsmälleen tuo ! Osa tätä aaltoa.  Minulla on ITSELLÄNI niin laakea määrä ja kirjo ja kokoelma erinnäisiä viestejä ja visioita ja merkkejä ja kuvajaisia ja symbooleja ja vinkkejä ja sen sellaisia kommunikaatioita, että en ole kovinkaan epäileväinen. Ettekä olisi tekään jos ne jakaisin muun maailman kanssa. Jonka jälkeen olisinkin oitis ITSE tuollainen "hahmo", mistä ihmiset ei tiedä mitä ajatella ja puhuuko se totta vai keksiikö se tuon ? Onko sillä NOIN hyvä mielikuvitus ?!...mitä helvettiä !?

Ja vakuutan että vaikka minulla onkin mielikuvitus joillaiseen ette ole ennen törmänneetkään, minähän SANOIN että "voisin antaa esim suomelle kokonaan UUDEN KULTTUURIN tai kulttuuriin Uuden Tason" ja minä tarkoitan aina mitä sanon, niin ei; minulla EI OLE sentään ihan, tai ei LÄHIMAINKAAN NIIIIN hyvä, mielikuvitus kuin mitä tarvittaisiin jotta kokemukseni ja "ilmestykseni" voisi vain KEKSIÄ.





Ei KUKAAN KEKSI sellaista, muuta kuin se itse päämulkku ja Kohtalo ja EHKÄ ne jotka "hengailevat"  sielumuodossa, muttei TAKUULLA yksikään ihmishahmoinen. En edes minä. Ja minä olen sentään MINÄ ! JA nero. JA enemmänkin.



Ja  kuulostaa miltä kuulostaa mutta tuota minä olen ympäripyöreästi ajanut muun muassa takaa kun olen sanonut että työttömiä ei kannata pitää minään hyödyttöminä ja sen sellaisina "luusereina" ja jopa HAITTANA - VAIN koska he eivät ole "oravanpyörässä" (minullahan "heittää ISOpyörä" kuten muistatte!) ja hyödytä kyttiä-valtiota-byrokraatteja-juutalaisia ja "lakia". Kuten tuossa sanotaan, meidän Ylempien de facto TEHTÄVÄNÄ, voi olla vain OLLA.

Siinä kaikki.





Ja olen tuntenut yhden sellaisen mikä oli TAKUULLA(!) jokin tuollainen, mutta siitä en halua sanoa sanaakaan muille. Se on silkkaa tuskaa ja täyttä kauneutta, SE on deus ex. Jumalasta.



Sanotaan nyt vain että; jotkut "tyypit" on niin _______________ että silkka LÄSNÄOLONSA tekee elämästä kauniimman ja paremman.

Ja NOSTAA ympärillävellovien katkerien typerien pikkusielujenkin "viboja" väkisinkin ylöspäin.


MINUT te toki tuhositte ja raatelitte ja veditte ALASpäin, mutta hay; sellaisia eläimet ON, ne raatelee ja syö jne. Yksinkertaista.

Keräävät territoriota ja saalista ja nussii ja lisääntyy yms. JA tämä jatkuu iäti, tauotta, ad nauseam, ja siinä pyörii ja hyörii KAIKKI niin paskantärkeinä ETTÄ.





Ja ehdottelevat aina ensi ja ensi ja ensi vuodelle "budjettia" eli MÄÄRÄRAHOJA, ja lähinnä VALTION omiin hullutuksiin joista ei edes KYSYTÄ niiltä joilta RAHAT otetaan ja on kerätty. Lupaa kysymättä, Poliisin väkivaltaiseen häiriintyneisyyteen ja kusipäiseen pahuuteen ja silkkaan ultramulkkuuteen viimekädessä nojaten.



Joten, kuten sanoin; on Poliisi se teidän YKKÖSVIHOLLINEN, ja AIVAN KAIKKI MUU jää siitä kaaaaaaaukaiseksi kakkoseksi. Kaikki loput on YKSINKERTAISTA hoitaa jos vain haluaa, ja jos naaraanne typerä ja kitukasvuinen pää saadaan  parannettua ja kasvuun päin.

VAIN kyttien on mentävä, ilman niitä EI OLE "lakia" eikä VANKILAA, eli TÄTÄ elämää.







Siinä kaikki.

































BYROKRAATTIEN / Fariseusten MÄÄRÄILYT EIVÄT KOSKE KETÄÄN.



KETÄÄN.





YHTÄÄN KETÄÄN.







M U I S T A K A A tämä.





Ja LAKATKAA  paimentamasta TOINEN TOISIANNE, silloin kyttäkin pienenee äkkiä. Pelkäksi paskahousuiseksi sortajaälykääpiökiusaajamulkuksi-pelkuriksi sinisessä kiiltopintaisessa haalarissa.

Vitun tympeä tosikko ja paskapäinen "työväenluokan" PETTURI ja kusipää.







Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti