maanantai 10. elokuuta 2015

Naiset "tilanteen eellä" ?

Lukiessani tässä tuota Eshter Vilarin kirjaa, Manipuloitu Mies,  tulin taas ajatelleeksi sitäkin, että; kaikki, KAIKKI, tämä moderni mamuhullutus ja muu, voi johtua siitäkin yksinkertaisesta seikasta, ettei naista KIINNOSTA typeränä tyhjäpäänä, alunperinkään YHTÄÄN (!!!) mikään muu kuin haistella omaa typerää pimppaansa ja sen huuruja, ja kun mies yrittää (tyhmä kun on [perus hetero juntti siis, en minä !]) VAPAUTTAA naisen, kaikista mahdollisista asioista, tiskauksesta, pyykinpesusta, mistä lie, keksimällä aina vaan lisää ja lisää uusia vehkeitä jotka muka vapauttaisi naaraan toteuttamaan jotakin ylempää ja miehelle tuttua ja mieluisampaa jne, NAINEN ei edelleenkään (!) HALUA !!! Kokoa vitun paskaa. Vaan oli aina täysin tyytyväinen tiskatessaan ja siivotessaan ja pyykkiäpestessään jne, koska: on vain ihan tasan OIKEASTI   N I I N   vitun vähäpätöinen ja tyhmä ja tyhjäpäinen ja mielikuvitukseton ja apinamainen ääliö.

Naisessa EI ole mitään vitun "mysteeriä" vitun Mäntti Heterot älykääpiöt, idiootit, troglodyytit !! vitun pässit !! hahahahaaa.... lol @ you ! vaan; ne on VAIN tyhmiä ja yksinkertaisia !! Siinä KAIKKI !!

Eli; tämä nykyhullutus on naisten epätoivoinen yritys pysyä "asioiden edellä" ja näytellä jatkuvasti, yhä vaikeammin, sitä ROOLIA mihin mies häntä työntää, eli jonkin sellaisen olennon roolia jolla on muitakin haaveita ja pyrkimyksiä ja unelmia ja tavoitteita jne kuin tiskata tai leipoa hieno kakku tai jotain muuta naisellisen yksinkertaista.

Nainen ei siis haluaisi myöntää, ettei häntä OIKEASTI, taaskaan, kiehdo mikään vitun "politiikka" tai puunhalaaminen tai neekerten auttaminen jossain vitun Afrikan perseenreiässä tai mikään muukaan nykyään "muodikas". Vaan hän vain yrittää näytellä sitä roolia, jottei paljastuisi kusipäiseksi, näytteleväksi, idiootiksi ja hyödyttömäksi imbesilliksi !

Ja kaikkein naurettavinta on, että : te YKSINKERTAISEMMAT kuin MINÄ, "miehet" (joita taas MINÄ - EN pidä miehinä lain, vaikka TE olette AINA haukkuneet MINUA ! joksikin homoksi tai naismaiseksi tjns, muttei se mitään, minä olin ja olen nähkää teitä parempi, älykkämpi ja ...oikeassa !! ) ette näy käsittävän TÄTÄ.

Joten the show goes on. Miehet ottaa naiset ja niiden tympeän ääliömäiset ja typerät vaatimukset ja pyynnöt TOSISSAAN !! Kun taas naaras lähinnä pieree suullaan "puhuessaan tärkeistä asioista". Joilla hän LUULTAVASTI tarkoittaa kyllä edelleenkin tiskausta ja silitystä ja pullanleipomista ja muuta lapsellista hömppää. Tai kuten Eshter sanoi; kylppärin koristelua (jos nainen on OIKEIN aktiivinen ja ei-laiska) kukkakuvioilla.


HAha hahAHAHA haaa hahAHA HAHAHAHAAAaaaAAAAAAAAAAAA !!!

Vittu te "Heteromiehet" voitte sitten olla rasittavan, puuduttavan, aivottomia !! Ja ÄLLISTYTTÄVÄN epätoivoisia, kuin kipeitä vitun kissoja, ilman naarasta !! Saatanan rasittavat, aggressiiviset, fyysisesti isot, kakarat !!
Painukaa helvettiin ! Naarainenne päivinenne, vitun typerät perkeleestä siinneet muulit !

FUCK YOU.

P.s Miksi ihmeessä, minä olen ja te ette, immuuni naisten manipuloinnille yms ?!?!? Why ? Miksi te olette niin vitun HEIKKOJA ja minä niin vitun VAHVA ?!?!...... olen ällistellyt tätä koko tähänastisen elämäni, epäuskoisena ja raivosta suunniltani.

Vittu, että minä sitten VIHAAN teitä.


Haistakaa kaikki pitkä paska.




3 kyrpää voittaa Feminiinisen Lärvän

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti