maanantai 10. elokuuta 2015

Chisu - Ihana...n paska !

https://www.youtube.com/watch?v=4hCh_drkcjU

Voi VITTU !!!!

TÄTÄKÖ minä olen jumalauta (!!) saatana sentään, odottanut kaiken tämän ajan ?!?!
TÄTÄ !?!?!

Tätä tyhjänpäiväistä, pliisua roskaa ?! .....ei perkel.. Chisu perkele !

Maija upotti itsensä jo, sotkeutumalla politiikkaan ja tukemalla väärää hevosta, ja Sanni on liian nuorta materiaalia ja tyttö ! Ja yhtäkään noteerattavaa MIES-artistia EI vain kertakaikkiaan OLE tämänhetken suomessa tai tietääkseni edes MAAILMASSA !
Joten ollaan ihan yhden tai kaahden, rakopüllün varassa, mitä tulee uuteen musiikkiin.

People ! - minä en virallisesti enää tiedä mitä musiikkia kuunnella !! Olen hukassa !
Tämä on ehkä jokin, jonkinkympin kriisi tai jokin vastaava, mutta minä en vain kertakaikkiaan enää keksi mitään kuunneltavaa enkä takuulla ole löytävä myöskään mitään merkittävää uutta.
Ja suurin osa uudesta on ihan paskaa muutenkin, joka tapauksessa.

Mitä NYT !?!?!  Nau what ?

...mitä hevon helvetin vittua minun oikein tulisi kuunnella ?
En jaksa aina niitä yksiä ja samoja saatanan kappaleitakaan pyörittää, sitä jaksaa kuunnella "popkorninkin" vain tietyn monta kertaa ennenkuin sitä tulee jo joka rei´ä stä ulos.
Olen myös yrittänyt verestellä muistoja / musiikkikokemuksia, kuuntelemalla tuubista sekalaisia kasaribiisejä ja jopa vähän tukkaheviä, mutta laihoin tuloksin.
Ne käy äkkiä ärsyttäviksi.

Kai se on TAAAAAS niin, että kaikki uusi saatanan MUSIIKKIKIN !! pitäisi perkele ITSE tehdä !!
( Mainittakoon muuten, että minä PYSTYN siihen ! ja olen siinä häkellyttävän hyvä. Voisin luultavasti ihan oikeasti tehdä siitä elämäni, mutta minua estää sekalaiset seikat. Mm persoonallisuuteni yms. Osaan myös soittaa erästä instrumenttiä aika helvetin hyvin ! Katsoin juuri vanhoja filmejä itsestäni sen parissa ja ärsyynnyin vailla vertaa ! TUO ! olisi voinut olla elämäni !! TUO !!... VITTU, että piti edes hertätä tähänkin VITUN päivään. ! 
VITTU !! )

Haistakaa kaikki vittu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti