tiistai 14. marraskuuta 2017

Pitkä Tiä Himaan

V.M.P

Tuossa pyörii telkassa näemmä tuollainen mainos missä on joku "Mikko" tjns juntti, sanoo että "moi mä oon Mikko, ja mä oon teitä parempi koska pjuhyun fähän äksentilla soomee, ja ma tein iha oikette amerikalaiste kans tälläsen sarja! tsiigaa kundi se!"

Joku mulkku siis, joka näyttää siltä kuin olisi nielaissut Engelsmannin, on tehnyt jonkun vitun VITUN KLISHEISEN hevosenpaskasarjan jostain VITUN "Jenkkisotilaat Lähi-Idässä" aiheesta. Joka ei edes o yhtään läpikotaisen puhkikulunut ja loppuunkaluttu ja tylsä jo alunperinkin.

Tuossakin pienessä pätkässä näkyy jo JOKA vitun tylsääkin tylsempi klishee; hetero pariskunta...ehkäpä lapsi tulossa ! Voi ei ! Nainen, joka on Oikea Pyhimys, vilkuttaa toiveikkaana mutta suruisasti hyvästejä Urhealle (typerälle) Soturilleen, jonka siis luulee kai oikeasti palaavan ehjänä kotiin. Sitten rivi "sankarihautoja" eli "Kansalaisen loppusijoituspaikkoja" ja jotain paskajäykkiä typeriä solttukääpiä eli kapiaisia eli Armeijan Miähiä ! PERRRRRKELE !
Ookeen MIÄHIÄ !! Eikä mitää mielisairaita hinttejä !! PERRRRRRRKELE !!


Hei Stadin tai NyyJookin Mikko; mä EN AIO katsoa sitä sun kuvottavaa ja turhaa ja tyhjänpäiväistä ja inhottavaa paskasarjaa !!! Missä khasaarien koirat menee ja räksyttää pitkin lähi-apinalaa jostain syystä.
Kai siksi että jutkut on niiden aivoissa "valittuja" ja kun sentään VALITTU(!!) komentaa niin sitä vain mennään ! Apinat vaan menee ! Nääs !!

Ei ne aattele kuten kytätkään, joihin verrattuna tosin sotilaat on lähes neroja ja pyhimyksiä ja oikeasti kyllä joskus hyvin hyödyllisiä.

Mutta summa summarum: mä en tuu kattoon tätä sarjaa.



Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti