sunnuntai 28. lokakuuta 2018

Vaihtoehtoinen (ja parempi) Media

Vaikkakin asian ratkaisu ja syy saattaa olla mitä ilmiselvin ja triviaalein, minä olen miettinyt tätä jo USEITA vuosia, ja kauan ennen tätä "nykyaikaa" ja MaMuja ja "maahamuuttoa" yms Satanistista ja ultrajulkeaa pöyristyttävää tungettelevaa demonikoiranpaskaa.

Mutta siis, olen ihmetellyt että; miksei suomessa ole mitään MUUTA MEDIAA kuin se mikä operoi Helsingistä, Pasilasta ja lasitalosta, ja jostain vitun Tohlopista Staalininkraadista / "Tampereelta" !??!

ESTÄÄKÖ byrokraatti-loisdemonit SENKIN toiminnan jotenkin !? Jos estää; HEIDÄT on estettävä. Ja miten SE tapahtuu !? Se tapahtuu jyräämällä Suomen Poliisi niminen rikollisjengi / nuijapääjärjestö. Ja SE taasen tapahtuu suunnitelmallisen selkeällä ja PÄÄTTÄVÄISELLÄ voimalla tuolla kaduilla ja pusikoissa ja metsissä ja pelloilla yms ympäristöissä. Tarvittaessa vaikka veden alla ja jään päällä jne. Maassa vedessä ja ilmassa. KAIKKIALLA. Sisällä ja ulkona, ihmisten mielessä ja fyysisissä tiloissa.
Kaikenkattavasti.


Mutta kuitenkin. Miksei sellaista UUTTA "mediatoimijaa" ole vieläkään tehty ??! Vai pitääkö jumalauta SEKIN tehdä ITSE ?!?!? Ai miin TIEDÄNHÄN minä MIKÄ minä olen ja että olen, kuten olen toistuvasti sanonut, SE TYYPPI. Minä olen se Se Tyyppi jota te olette, ilmeisen turhaan, odottaneet ilmestyväksi. Mutten minä enää halua enkä jaksa, eikä "parhaita miekkoja koskaan paljasteta". Ja minä VIHAAN teitä nykyään, ja halveksun ja INHOAN rajatta. Vailla mitään takaisinpaluuta, ja siis rajaa.
Ja minut on jo niin totaalisesti tukahdutettu ja jyrätty ja nöyryytetty ja häkellytetty ja pyöritelty pelistä pois ja raadeltu rikki ja ärsytetty pysyvästi ja nuijittu maan rakoon ja petetty ja lobotomisoitu, ettei minusta enää olisikaan siihen. TÄMÄN takia "teillä ei ole omaa Haliwuudtähteä" tai Da Vincia tms; te TUHOATTE saatanan katkerat keskinkertaiset RUMAT koiranpaskat meidät, Sukupolvesta toiseen, muuttumatta. Joten "pitäkää tunkkinne" !
Minun ei TARVITSE auttaa teitä ! HAHAHA AHHAHa.
Mutta siltikin täytyy hämmästellä ettei teistä ole EDES siihen !!!! Perustamaan OMAA. UUTTA. TV-KANAVAA edes tai jotain...omaa "Haliwuudia" tjns.

Mutta siihen tarvitsisi ihan eri "kansan" ja visiota jne. Ja kai sitten halun VALEHDELLA kuten juutalaiset, jotka "julkaisutointa" pitävät demoninotteessaan, ja levittävät VALHEITAAN jo ...ties kuinka monetta tuhannetta vuotta PUTKEEN, katkeamatta, ja muuttamatta mitään ! Ja SIIIIIILTI, valkoisetkin, ratkeaa siihen vailla MITÄÄN toivoa.
Se on sitä mistä Oscar Wilde puhui; heikkojen Tyranniaa vahvoja vastaan. Ja kuten hän sanoi, se on ainut tyrannia mikä KESTÄÄ.

Se on IKUISTA !

MIETTIKÄÄ SITÄ !!


Suosittelen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti