keskiviikko 1. toukokuuta 2019

Suomlanti vs Bisnes #2

Ja sitten on tämä uusi sellutehdas vai mikä lie puun jalostamo se nyt oli  vs   "vihreät" ym Satanistiset mielisairaat häiriköivät Stadilaiset ääliökakarat.

Jumaluta... Aivan Vitun Käsittämätöntä !!

Jumalauta sitä LUULISI että  jopa ne  käpyaivot tajuaisi olla heittelemässä jo hattujaan ilmaan tuolla kaduilla ja juhlimassa ja olisivat Melko VITUN Kiitollisia moisesta sijoituksesta suomlantiin  .....mutta ei.

Siis..vittu..  pudistelen tässä päätäni samalla.. sillä en nyt oikein löydä enää sanoja... minä olen koko elämäni joutunut tukahtumaan päivästä toiseen, eläessäni näiden kaikkien kusipäiden minisielujen keskuudessa, ja SILTI ..S I L T I (!!) pystyvät päivittäin(!!) menemään vain pahemmaksi ja alemmaksi. On kuin pohjaa ei olisikaan..............
...jumalauta sietämätön .... se on ohitettu jo KAUAN sitten ! Kauan.


Kuten olenkin jo sanonut, minä odotan enää kuolemaa, ja minä OLEN se Superlahjakkuus mitä te Muut ehkä olitte odottaneet. Mutta minä joudun kuolemakseni ilmoittamaan ettei minua tulla näkemään eikä kuulemaan tässä ulottuvuudessa tämän kummemmin, sillä minä olen täysin järjiltäni INHOSTA ja SYVÄSTÄ väkevästä VIHASTA ja katkeruudesta yms teidän takianne, minä olen niin vitun tolaltani ettette osaa kuvitellakaan.
Minä en tiedä mitä sanoa enää.

Kuten olen sanonut, te ette ole ansainneet minua.
Kuten olen myös sanonut, tulisi kaikkien paskankaan väärtien vain muuttaa täältä pois. Siitä porukasta, jos nyt haluatte ilmaisen vision ..ilmaiseksi jne, niin nin KANNATTAISI ehkä tehdä / perustaa johonkin muualle ihan kokonainen uusi alue / kaupunki. Eräänlainen Pieni / Uusi Suomi tjns. Vähän kuten Kiinalaiset Amerikoissa jne.

Ei tästä tuskaisen tukalasta pikku paskalasta mitään tule, täällä on liikaa ylensyöviä LOISIA ja kaikkea muuta "laillista" ja "virallista" ja valtiollista jne, ja ryssät ja ruotsalaiset hengittämässä niskaan 24/7/365 ja molemmat molopäät luulevat tämänkin maa-alueen jostain vitun syystä kuuluvan HEILLE !! heidän vitun ansaitsemattomille YLIMIELISILLE kuvottavan kusipäisille haitallisille läskiperseilleen. Saatanan aivottomat moukat.

Lisäksi suomi on niin "gynosentrinen" eli naista palvova ja kuunteleva, ettei täällä ole MITÄÄN mahdollisuuksia.
Piste.



Nainen TUHOAA kaikki mahdollisuudet ja toiminnan ja vapauden jne, ihan totaalisesti ja yhtä tehokkaasti kuin kyttä niiltä jotka niitä sietävät, sen sijaan että ampuisivat vain ottaan jos uskaltavat ilmestyä "huudeille".
Ne VOI kyllä hätistää kimpustaan jos vain HALUAA, kuten sanoin, JOS on oikeaa TAHTOA ===> keinot löydetään kyllä AINA, vaikka mikä olisi.

ONGELMA on vain että teidät on saatu ONNISTUNEESTI  ==> EHDOLLISTETTUA. SIINÄ on se TEIDÄN ongelmanne, ja TE olette MINUN ongelmani. TÄMÄ on tämän kaiken se kaava.


Ergo ja tämän takia; HAISTAKAA Saatanan Petturit VITTU !! 







No..jaa.... piti siitä tehtaasta jotain sanoa... emmä jaksa saatana, meni sekin vähä vitun "fiilis" mitä oli... menkää ja pilatkaa vittu sekin, äkkiä nyt ! Kiireen vilkkaa pikku satiaiset ! ÄKKIÄ ==> ennenkuin asiat lähtisi jotenkin rullamaan, ja ILMAN teitä(!!), byrokraatteja ja muita simputtavia loisia, äkkiä äkkiä ! Davai davai !

Lyökää Työteliäälle Suomelle luu kurkkuun ! Just ninkö kommunisti-iskänne opetti ! Äkkiä ! KOSTOKSI omasta uskomattoman kuvottavasta tukaluudestanne ja oksettavasta olemuksestanne ja IIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNHOTTAVASTA sieluttomasta saatanallisesta tietämättömästä ja ylimielisestä sisällöstänne ja lahjojen täydestä puutteestanne ! Ju gou göölz ! Fak jeah !
Kostakaa se meille ! Kostakaa kostakaa !!  että olette ITSE  sellaisia kuvottavia vitun ryssäläisverisen Saatanan saastaisen tunkkaisen typerän Perkeleen vitun ällöttävän Saatanan saastan juopon kusipäisiä keharikakaroita !! Antaa palaa !




Sellaisen voisin kyllä vielä sanoa, tai kysyä, että JOS motiivi EI OLE Suomen Totaalinen Tuho ja Alasajo, niin ...mm... MIKÄ se mahtaa muuten olla ?!?!?




Muutoin olisin voinut onnitella kai sitä...oliko se Kemi, mutta nyt.... huoh.... pahoittelen kai sitten. Jukolauta MELKEIN saitte jotakin !! Hahaha...aijai... olitte jukolauta lähellä miltei saada jotain ! Edes jonkinlaisen havaittavahkon pulssin.

Muttei mitään...














...otetaan vaan Ihan Rauhallisesti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti