keskiviikko 27. syyskuuta 2017

Asiaa Kuusta

https://www.youtube.com/watch?v=335vSSTjWdI

Kuusta löytynyt YDINVOIMAN käytön tuloksena syntyneitä "päästöjä", metalleja joita EI OLE luonnostaan kai missään.

Kuussa havaittu outoja valoja sitemmin 1200-luvun.

Kuuta EI HALUTTAISI enää tutkia....tässä nyt kun on näitä ISO lättänöitä näyttöjä kaikkialla ja halpaa Kiinalaista teknologiaa ja aivan JÄRISYTTÄVÄ kuvanlaatu, ja HELPOSTI saatavissa.

Astronautit kuulivat jonkinlaista MUSIIKKIA, ja miettivät jo että pitäisikö edes NASAlle mainita asiasta.

Astronautit jotka palasivat kuusta; ALKOHOLISOITUIVAT ja lehdistötilaisuudessakin istuivat mutrusuisina, naama norsun vitulla, murjottajina.

JA välttelivät siis julkisuutta kuin ruttoa.

MONET heistä on myös ihan tasan tod. ja de facto ja TÄYSIN Virallisesti ja tunnetusti; Vapaamuurareita.


Kyseiset nautit on myös sanoneet, siellä keskenään ainakin, Kuussa siis, että "NE ovat täällä, kuussa, ja vahtivat meitä" ja että "NE" tai "HE" sanoivat että lähtekää kuusta älkääkä enää koskaan palatko.



TUOSSA ^^ on se OIKEA SYY miksi kuussa ei enää ole käyty sittemmin.
Minä en epäile YHTÄÄN. En LAINKAAN. Ei minkäänlaista pienintäkään epäilyksen häivähdystäkään. Mutta kuten olen toistanut ja toistanut ja toistanut, minä "tunnen" nuo mulkosilmäolennot, minä olen NÄHNYT niitä ja niitä niiden aluksia. Aluksiaan useammin kuin niitä isopäisiä hirviöitä.

Mutta uskoisin että JOS NE(!) sanoo että "painu vittuun ja lopullisesti!" niin sen tuppaa ottamaan vähän tosissaan.

Ja kyllä, jopa itse Ameriikka.

Teidän tarvitsisi itse kokea ne ymmärtääksenne.




MINÄ sanoisin että jos joku on NYT par´aikaa kuussa ja tekee jotakin; se EMME ole "me" !!!!

Ja en näe( ! :) miksei joku jolla tarpeeksi hyvä kaukoputki ja AVOIN mieli (joka OTTAA VASTAAN!! EI lähetä!) eli joku EI-vasemmistolainen, näkisi itse omin silmin ja omalla tuubillaan niitä aluksia sinkoilemassa ees-taas.

Minä luulen että minä näkisin ainakin, jos vain katsoisin. Mutta ....minua se hyytää jokseenkin, ja minä olen muutenkin jo niin vittuuntunut ja suuttunut, omista syistäni, etten suoraansanottuna enää juuri välitä.
Pitäköön vitun mulkut tunkkinsa ja tietonsa ym.
Antakoot maailman alhaisten ja muiden hallintaan pyrkivien vitun koiranpaskojen älykääpiöiden hallintaan, minä haluan vain POIS TÄÄLTÄ.


Kiitti.




Mutta hyvä video Jimmyltä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti