lauantai 23. syyskuuta 2017

12 asiaa joita koirat ja kytät VIHAA sinussa

https://www.youtube.com/watch?v=gwUrEHEUaIw




Katsoin koiravideonkin vaikka inhoan niitä lähinnä, olen kissaihminen kuten kaikki älykkäät aina on.

Mutta juuri kun olen teille kytistä saarnannut ja äskenkin sanoin heitä KOIRIKSI; bäng!! tuossa sanotaan ihan selkesäti "koira ei tykkää siitä jos ei ole järjestelmää / järjestelmällisyyttä ja tiukkoja selkeitä sääntöjä; koira ei ymmärrä poikkeusta" !!!!!!!

Herran vitun tähden; what more do you want !?!?!?!?

Tuotahan minä olen sanonut koko vitun ajan !! Kiitos universumi / Jumala; tämä video todistaa TIETEELLISESTI kaiken mitä sanon kytistä, kaikille jotka sen käsittää.

"Laki on kaikille sama!" "Laki koskee sinuakin!" "Emmä ymmärrä poikkeusta tai sitä mitä sanot! Äläkä hämmennä minua liialla puheella; olen yksinkertainen ja vain TOIMIN ja pidätän sinut jos jatkat!" jne jne ...

Uskotteko jo; kytät ON koiria humanoidin muodossa !!?!?

Tämä on syvällisempää kuin ehkä uskottekaan.


Mutta annan ilmaiseksi tällaisenkin vinkin, ei tämä juuri hyödytä muutenkaan; on löydetty sekalaisia muinaisia savitauluja ja erilaisia kiekkoja yms joissa on kuvattu yhtä oudolla ja epäselvällä tavalla kuin "Voynichin Käsikirjoituksen" koko sisältö, erilaisia ihmis-eläin hybridi (sekasikiö / yhdistelmä) hahmoja ja "therianhrooppeja" eli ihmiseläimiä, yhdistelmiä; ehkä Sfinksi käy esimerkistä tjns.

Mitä jos nämä kyseiset omituiset SELITYKSET itse asiassa kuvaa de facto "luomistyötä" ?! Ja ihmisten ERI VERSIOITA ja geneettistä tjns "perimää" ?!
Joillakin ON liskon perimää; SIKSI ne NÄYTTÄÄKIN liskoilta, kuten Hjallis. Joillakin ON koiran perimää; siksi ne KÄYTTÄYTYY kuin koirat ja tykkää niistä ja näyttää niiltä jne jne  !?!

Olen usein ajatellut tätä, en tiedä sanoa varmaksi ONKO tämä näin, mutta se näyttää sangen selitysvoimaiselta ja mahdolliselta.
Ja ei välttämättä ole helposti ihmisten metodein selvitettävissä.


Mutta vittu tuota koiravideota !!!! Wau !!!
Aivan täydellistä...
Ja tuo on muuten, btw, todella hyvä kanava muutenkin.



Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti