lauantai 19. elokuuta 2017

Wuppertaalikin vielä

Niin juu, ja sitten oli vielä tällainenkin..



Eli lasketaas ...Barceloona ja se joku toinen...Calambria...Cala..Kala..Galambos..Roooodos?
Mikä se nyt olikin, ja tuo ^ ja Turku ?! Kaikki päivän ja puolikkaan sisään ?

Tää on niin tätä(päivää).




#Unelma








P.s Katsoin tuossa eilen vai toissapäivänä mm Saksan karttaa, ja juuri tuon paikan nimi, Wuppertal, tuli siitä silmille. Aattelin että se liittynee ehkä jotenkin lähinnä Lidliin tjns, mutta se olikin varoitus TÄSTÄ.

Minä NÄEN asioita.
Minähän olen senkin sanonut.
Minä olen Shamaani mm.


Kiitti.


Haistakaa kaikki vittu, ja jos haluutte nin panikoikaa ja tukekaa sikoja ja "lakeja" ja "Valtiota" ja jutkuja ja muuta Luciferin paskaa.
Minä en panikoi enkä tue.



Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti