keskiviikko 9. elokuuta 2017

DMT:n ja Psilocybiinin Mysteeri

https://www.youtube.com/watch?v=Gol5sPM073k

Taas tuo sama äijä, ai nou.


Tuosta samasta aiheestahan Graham Hancockin on jauhanut jo vuosia; psykedeelit ja shamaanit ja psykedeelien rooli ihmisen evoluutiossa yms.
Kiehtovaa, todella.

Tämän sietäisi joka vitun kukkahattutotalitäärinynnynkin tsiigata ja sisäistää. Ja joka vitun idiootin, ähisevän kytän. Jotka pelkää jo jotain vitun ruukkukasviakin keskellä metsää.

Muttei ne pelkääkkään SITÄ; ne pelkää TOTUUTTA ja ITSEÄÄN.

Miksei vain SANOA sitä ääneen sen sijaan että rakentaa muiden ahdistelu ja kidnappaus ja pelottelu ja uhkaus ja tappo ja kiristys "kulttuurin" eli LAAAAAAJAN     KULTIN   !?!?!?




Tuo on TODELLA mielenkiintoista että KAIKKI jotka nappaa DMTeetä, raportoi täsmälleen saman asian ! Eli että heidät ikäänkuin "ammutaan" kropastaan ULOS ja he selkeästi menevät, matkustavat, johonkin ja kohtaavat "paikallisia" ja saavat sekalaista tietoakin joskus jne.
Se TODISTAA ja TARKOITTAA, ja tämä EI OLE "tulkinnanvaraista" vitun nyrpistelevät käpyaivot, se siis tarkoittaa että kyseinen PAIKKA on TODELLINEN. Ja että se on JOSSAKIN. Ja että sinne ====> mennään. Ihan täsmälleen kuten "kuolemanlähikokemuksessakin" - ne sanoo samat asiat koska ; se on se miten asiat ON.
Tämä on HYVIN yksinkertaista !

H Y V I N !!

Todella. Kovin. Kovin simppeliä. Eikä tässä ole mitään jankuteltavaa, mutta jostain syystä tämä saa suurimman osan teistä vitun sammakonaivoisista paskois..anteeksi, jostain syystä tämä saa suurimman osa Ihmiskuntaa täysin sekaisin ja jotkut jopa SUUTTUU ja suurin osa vähintäänkin joko tuohtuu ja panikoi ja kaikkoaa paikalta sadatellen, tai edellämainittujen JA jonkin muun yhdistelmä.

Rauhottukaa ny perkele !! Taaskin.
Vitun APINAT !! (Katsokaa vaikka sitä apinakanavaa).

Sitä LUULISI että se on LOHDULLISTA ! Eikö !?! Ei kuolemaa, mutt SIIRTYMINEN !! Mutta ei ! Typerää kusipäistä, ja yleensä myös ILKEÄÄ, pikku paskaa tämä HAITTAA !! NIIN vitun UMPIKIEROJA koiranpaskoja te olette.

SAATANA että minä sitten vittu VIHAAN tätä kurjaa saatanan paikaa !! Tätä vitun tympäännyttävän typerää rotankoloa.
P E R K E L E !


Täytyy saada tuota "dmt"tä kai sitten käsiinsä jostakin ! :)
Tsiigata MIHIN se tarkalleenottaen vie. Ja SIITÄ "tripistä" olisi oikeasti jotain-vitun-hyötyä ! Sillä MINÄ olen PALJON parempi KUVAILEMAAN asioita kuin 99% ihmisapinoista. Vaikken annakkaan siitä koko kuvaa Blogissa, tietoisesti ja tahallaan, enkä missään vitun nimessä !!
Mutta minä PYSTYN siihen kyllä, eritoten tarvittaessa ja jos kuvailtava asia tai kokemus on VOIMAKAS ja poikkeava, MINÄ saan sen ymmärrettävään muotoon toisin kuin suurin osa muista.

Onkin kuin sekalaiset kokemukset ihan välttelisivät MINUA nimenomaan tuon takia ja siksi. Koska minä osaisin LIIAN hyvin saada niistä irti jotain SELKEÄÄ kuvastoa ja YMMÄRRETTÄVÄÄ visuaalisuutta ja sen sellaista tietoa. Ja ne halutaan Korkeammissa Ulottuvuuksissa pitää visusti salassa.

Tosin minulla ON kyseisiä kokemuksia ja jopa montakin, voinkin kirjaimellisesti sanoa että "aiv siin things juu piipl wudnt biliiv..." :)

Tiedoksi kaikille "Uskoville™" ym ei-niiiiiin-älykkäille; MINÄ olen ollut ja O-LEN(!!) eräänlaisessa "Yhteydessä" joko itseensä Jumalaan tai johonkin siitä sen ylimalkaisesta "seurueesta" / ulottuvuudesta. JOS sen tietäisitte, sitä olisi yhtä mahdoton kumota kuin vaikea teille keskinkertaisuuksille HYVÄKSYÄKKÄÄN, mutta TOTTA se on ja aivan vitun ällistyttävää jopa minulle. Ja minä olen TOTTUNUT ällistyttävyyksiin jo syntyessäni.

Kuten olen sanonut; olen nähnyt niitä mulkosilmäolentoja ja niiden aluksia, niitä aluksia itse asiassa melko MONTA, ja kokenut sekalaista "henkistä" - mutta tämä nykyinen.........
.....minä menin tässä kirjoittaessani iroonista kyllä sanattomaksi. Ei sitä voi kuvailla....... tai voi, mutten todellakaan AIO tässä Blogissa !
Vaikka juuri kehuin että osaisin. Sikäli kuin sitä VOI kuvailla, MINÄ VOIN, muttei sen kaikkia osia VOI.
Tällaista tämä ON.

Sanotaan nyt vaikka nätisti ja kierrellen-kaarrellen ja arkaaisen klisheisesti että "henki on koskettanut minua" ! (Ja kaiketi eräs hyvin TIETTY henki.)

Se on muuten melko järisyttävää ja outoa !
Minä nähkää YHTÄ AIKAA    TIEDÄN  maailman olevan eräänlainen illuusio ja "koulu" ja mikä lie vitun harha ja hologrammi ja olen yhteydessä sen "ulkopuoleen" MUTTA olen myös yhtäältä JUMISSA täällä ! HAHaa.... aaah... tässä voisi heikkohermoisempi seotakkin !

SEEEOOTAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!




Eniwei.

Ihan kiinnostava video.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti