maanantai 23. tammikuuta 2017

Kävelin Pierussa

Joka ei ole paikan-nimi vaikka kirjoitinkin sen ISOLLA.

Enkä puhu mistään helvetin kännistäkään, vaan kirjamellisesti piarusta !!

MINÄ jouduin jumalauta kävelemään jonkun ämmän(!!) P I E R U S S A tuossa oliko ehkä toissapäivänä.
Hyi helvetin vittu !!


Ja ensinnäkin; kuka vittu PIEREE julkisesti !!!!?? Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun olen joutunut tuolla kadulla naisten pieremisen lähelle.

Se oli vielä jokin sellainen modernin ja menestyvän, siistin ja fiksun näköinen siilitukkainen silmälasipäinen vitun feministinnäköinen nuori nainen joka tässä on tekijä ja syyllinen. Vittu kehtasitkin perkele !! W T F ?!?!

Keskellä päivää keskellä kylää.

"Oli kiva" kävellä noin 100m ainakin, siinä vitun löyhkässä. Siinä mädän kananmunan ja rikin sekoituksessa, joka vain leijui siinä kun jätit vanan jälkeesi, kuin osoittaaksesi mieltäsi. Ehkä se olikin osa tätä tyhmien ja tyhmempien ämmien globaalia Trump vauhkoamista ? Huu nous.

Pahinta oli..tai toisiksi pahinta, oli se että siinä tuli pari vastaantulijaa ja minä pelkään nyt että ne syyttää MINUA siitä. Helvetti: se en ollut MINÄ vaan SE OLI SE EDELLÄKULKENUT hävytön NUORI NAINEN !!!!!!!

Ymmärtäkää tämä !

Se luuli nähkää / näet, että MINÄ   EN   tulisi sen perässä samaan suuntaan, vaan kääntyisin päinvastaiseen suuntaan, mutta minä TULINKIN siihen suuntaan ja minä KADUN sitä. Edelleenkin.

Oi kumpa oisin saanut olla sen EDESSÄ mieluummin ! Mutta ei.........ei.


No mutta, tällaista vain ilmoittelen tälläkertaa.


Jatkakaamme.



~ Adios ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti