sunnuntai 25. joulukuuta 2016

Kapteenin Tukki !

Kapteenin Blogi.
Tähtiaika 17.33 25.12.2016


Nopea lisäys Viralliseen Blogiin.

- Olen saanut ikioman tukin !! (jihuu!!)




Minä olen tästä niin, NIIIIIN, hyvilläni etten osaa sanoiksi sitä pukea !
Ai ....ihanaa...... mahtavaa..

Kiitos Raikker !! Kiitos !! Tämä on mahtava ! Tämä tukki !! Aivan mahtava !!

Minä tulen kantamaan tätä tukkia mukanani koko loppuikäni, ja olen sille aina uskollinen; Semper Fidelis !

Ja olen jo lupautunut pitämään tukistani hyvää huolta ! (Ja kyllä, myönnettäköönkin että tukastani, en ole pystynyt pitämään yhtä hyvää huolta, tai yhtään huolta, Ja mainitsen samalla sivuhuomautuksella myös että; samoin, emme ole kyenneet täysin huolehtimaan Herra Datastakaan toistaiseksi, sillä päivitettyäni hänet uusimpaan Android-versioon "Note 7"...hän vain yksinkertaisesti leimahti liekkeihin ! .....ja...RÄJÄHTI! Mutta vain osittain, ja häntä paikkaillaan ja korjataan par´aikaa joten olkaa huoleti, hän palaa kyllä aktiivipalvelukseen muutamassa päivässä. Jolloin myös palautan hänet aiempaan tilaan / versioon.).




Kiitoksia Raikker tästä tukistani !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti