keskiviikko 19. lokakuuta 2016

Suomalaisista ja Angloista

Suomalaiset !!


Minä en tiedä miten muutenkaan sanoa tätä kuin vain sanoa tämä; minä olen piiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa TODELLA TODELLA TODELLA tyytyväinen ja YLPEÄ(!!!) suomalaisuuteen / suomalaisuudesta yms. Kiitos, kaikki kiitos, Vain Elämään kaudelle jossa oli Maija Vilkkumaa ja Sanni ym.

KIITOS !
Kiitos.Kiitos.
Kiitos siitä.

Kiitos siitä kaikesta.
Se oli PARAS kausi mitä kyseistä ohjelmaa on tai tulee luultavasti olemaan.

NYT minä MUISTAN mitä minä olen koettanut löytää ja puoltaa !!! Nyt minä muista mitä oli "lapsuuteni Suomi" !! Te palautitte mieleeni sen mitä on olla; mutkaton ja hauska "Suomi" !!!

TUOLLAISTA se siis oli / on, kun sitä vain OLLAAN eikä riidellä "Politiikan" ja Vasurien takia, ja niiden AIHEUTTAMIEN ongelmien parissa.
Minä en voi sanoin kuvata minkä vaikutuksen teitte minuun.
Minä olen ihan tasan OIKEASTI vaikuttunut !!

Minä saa enää mistään muusta musiikista juuri mitään irti; TUOSSA tuli se mitä musiikin tulisi olla, tuossa oli se mitä musiikista nykyään puuttuu, tuossa oli jumalauta se OIKEA "Suomi" !! Ei se POLIITTINEN   "Valtio - Kytät - Lait" aparaatti joka kyseistä "Suomea" käyttää isäntänään ja orjanaan ja kasvualustanaan kuin se mitä ne ON, eli syöpä / rutto / jokin loismainen homesieni.

Tuo oli kuulkaa KAUNISTA !!

Te olette niitä hienoja suomalaisia ! Te olette niitä SUOMALAISIA !

You´re the men ! AND indeed women !


-


Minä rakastuin tuohon juttuun kuin "Nälkäpeliin" saundträkkeineen.

Mahtavaa, aivan vitun totaalisen mahtavaa.
Tuota tulisi olla koko elämällinen lisää.

Aivan tyrmäävää musiikkia, ja niitä ihmisiä mitä en koskaan ole saanut itse tuntea, vaikka ne olisi juuri ne keitä olisi PITÄNYT saada tuntea. Mutta c´est la vie; elämä on sitä mitä meille sattuu koko ajan, samalla kun itse teemme muita suunnitelmia.


-

Mutta kuitenkin, halusin vain sanoa paitsi tuon ^^, niin tämän .....

Olette luultavasti jo hoksanneet ja pistäneet merkille, että: vaikka AngloSaksit / Amerikkalaiset / tuo "maailmaahallitseva jengi" onkin aina ninq et "kamoon" ja olevinaan avoin ja "suvaisevainen" kaikkia ja kaikkea kohtaan, ovat he lopultakin aivan vitun tunkkaisen kamalia ja kuvottavia, sisäänpäinlämpiäviä ja pikkusieluisia ihmisiä !? Simpansseja kuten ulkonäkönsä jo sanoo.
He katsoisivat Vain Elämää kauttakin, missä Maijat ja muut on, ja nälvisivät ja nakkelisivat niskojaan ja olisivat niinkuin et no joo..ttssssh...jea män, its nais, mutta tsiigaappa TÄTÄ ! Ja näyttäisivät jotain typerää omaa vitun puuduttavaa vingutustaan ja muita keksimiään paskamöykkyjä. He vain eivät osaa iloita MUIDEN saavutuksista. He ovat eräänlaisia RÄÄPÄLEITÄ ja MEGAYLPEITÄ pikku perkeleitä ja bigotteja ja solipsismin simpanssimuoto, ja ääärimmäisiä "Rasisteja™" eivätkä he siedä MITÄÄN kilpailua ja muiden mitään tekemisiä.
He ovat VASTENMIELISIÄ ihmisapinoita, ja kehuvat ja puoltavat ja haluavat nähdä ja kuulla, AINA, VAIN ja AINOASTAAN omiaan. Eli toisiaan.


PAINUKOOT VITTUUN !!!


Minä olen niin sanoinkuvailemattoman täynnä Amerikkaa ja Angloja, ettette uskoisikaan. Minä toivon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin totaalisesti, että he VIIIIHDOIN "lankeavat armosta" minun elämäni aikana, ja minä saan nähdä jotain...jonkinlaisen Ei-Amerikkaa maailman. En tiedä MIKÄ tai mitä se on, mutta toivon ettei se ole myöskään paluu kommunismiin ja muuhun simpanssien tapaan elään keskenään viidakossa.

Tuo V.E kausi ANSAITSISI, JOS maailma siis toimisi ansaitsemisen perusteella, olla MAAILMANKUULU, se on NIIIN   VITUN  JÄÄTÄVÄN HYVÄ. Ja kaikki tuo musiikki, tyyli, vaatteet, asioiden LAATU..................huoh.. kaikki on suomessa tip-vitun-top verrattuna Anglojen paskasfääriin, suurimmilta osin. Ja SILTI te ette muulit osaa kuin vain tiklata siihen suuntaan ja IHAILLA !
MITÄ VITUA SIELLÄ ON   I H A I L L A ?!?!
Vittu ne pitäisi RUOSKIA ja POMMITTAA !! Ja nykyään ne tietää sen jo itsekkin; SIITÄ tuo "euroopan itseviha".
He ovat ANSAINNEET juuri SEN.
Jollette ole sattuneet asiaa ajattelemaan tai hoksaamaan.
Toki he ovat tai OLIVAT myös niitä "Parhaita", mutta "sattuu sitä paremmillekkin" !


Oli hienoa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa KOKEA jotain SUOMALAISTA ! Ja NOIN ykkösluokkaista.
NOIN sen PITÄISI OLLA !!
MINÄ(!!), herran tähden MINÄ <=== en keksi juuri MITÄÄN mistä valittaaa !! Paitsi ehkä siitä että INHOAN Asko Kallosta ja sen typerää, rumaa, vastenmielistä vitun nyrpeää lärvää ! Mutta sehän oli parran peittämä ja piilossa joten...njääääh...whatever.

Sanni on on lähes TÄYSIN ihastuttava, Antti Tuiskukin on ..no sanotaan että "ihastuttava". MIE tykkään jopa siitä, Pave Maijanen ....huippu äijä.
Virve R. ...se on sellainen hauska Vanhan Ajan oikea Suominainen, hauska ja "rempseä" ja mitä lie. Jopa VilleGalle oli parempi tyyppi kuin sitä ehkä luulisi, vaikken minä SITÄ ole inhonnutkaan, mutta sitä toista, sitä jolla ei ole kasvonpiirteitä, sitä sänkipartaista Finuiittiä. Siiiitä minä en tykkää. Mutta olenhan minä kehunut jo heidän "Huomien on huomenna" ja ....jotain muutakin kai, biisiään tai biisejään.

Mutta missä on ANGLOT, ne joita TE KEHUTTE koko ajan ja loputtomiin ja nöyrästi ja vuolaasti, kehumassa tätä !?!?!
MISSÄ NE NYT ON !?!?! "Missä on jumalanne NYT ?!"


Mitä ihmettä TE, saatte siitä suhteesta Engelsmannien Sfääriin !?!
Vittu nussikoon perkeleen perunannäköiset aggressiiviset viikinkimulkut niitä perkeleen PERUNOITAAN mitä niillä siellä saarellan ON, ja pysykööt vitun yli "proaktiiviset" lapamadot POISSA MINUN kotikonnuiltani.
Minä en kaipaa HEITÄKÄÄN tänne, YHTÄÄN sen enempää kuin nekruja tai mustaloisia tai mikä pahinta; ÄHLÄMEITÄ !!!!
Neekeri tai KAKSI, vielä menee, muttei 2 TUHATTA tjns.

Minä olen yhä varmempi siitä, että olen oikeassa kun sanon, ja sanoin LiveLeakissa riidellessäni yhden Amerikkalaisen kanssa oikein TODELLA(!), nin siis siinä olen varmasti oikeassa että; angloilla on ALEMMUUSkompleksi.
Heillä ei vain oikein sittenkään, lopultakaan, ole niiiiiiiiiiiiiin mitään OMAA.
Mitään sielua.
He ovat kammottavan tylsiä ja kalseita ja kyynisiä ja inhottavia ja aggressiivisia ja tungettelevia ihmisiä. Tai apinoita.
Anglot lienee hoksanneet tämän itsekkin, ja ovat SIKSI niin "kompleksisia". He eivät osaa OLLA missään. he ovat niitä VITUN "levottomia".
Jotka MINÄ naulaisin naulapyssyllä ilomielin lattiaan. "Pysy nyt VITUN KEHARI perkele paikallas! Edes saatana kokonainen vitun MINUUTTI tai tunti tai elämäsi PÄIVÄ!!"

Vittu maailma mihinkään KATOA tuolta takaa sillä välin. RAUHOTU NY PERKELE, olisi ehkä sanomani ydin.


Se taas on SUOMALAINEN "juttu", rauhallisuus ja levollisuus yms.
NUORIHAN tätä ei toki käsitä, mutta tulee kyllä käsittämään. Sitten kun on liian myöhä ja lähes yhdentekevää. Mutta sellaista on nuoruus. Se on eräänlaista typeryyttä. Mutta enimmäkseen siitä kyllä paranee.
Ainakin monet.

-

Pitäkää suomalaiset, suomi, suomalaisuus, mitä ne sitten ikinä onkin, ERILLÄÄN suuresta maailmasta. Meillä on NYT jo ihan tarpeeksi tätä "yhteyttä" sinne Ulos.
Ne mitkä on ulkona, niiden on hyvä pysyäkin ulkona. SIKSI ne kai onki siellä alunperinkään, ylipäätään.
Ei mustalaisiakaan kutsuta saatana kylään !

(Näinkin tuossa yksi päivä eräässä kaupassa kuinka muutama mustaloisämmä meni isojen hameidensa kera sinne, aikeinaan varastaa, mutta koska heitä vainosi miltei yhtä iso lauma Vartioita, he vain lähtivät pois!! HAhahaa, täten PALJASTEN TÄYSIN aikeensa. Vitun roskasakin idiootit.)


Helsinkiläiset tulisi kuristaa.
Näin välihuomautuksena.
He eivät tiedä mitä tekevät, ja mitä ovat luovuttamassa pois.

Olen yhtä haikea kuin vitun ÄRTYNYTKIN !
Mutta kun on saanut elää liian helposti ja tyytyväisenä jne, tulee kärttyisäksi pikku kakaraksi kuten stadilaiset ja "poliitikot" ja KAIKKI "vasurit" yms idiootit läskipäät, elämänpilaajat ja kailottavat kylähullut. Vitun alkoholistin siemenet.

Jättäkää tämä "Maa" minulle; minä tietäisin mitä tehdä !!! Ai gat th pauwwa !

----------

Suomalaiset; tuossa Vain Elämää jutussa TIIVISTYI ooooiiikein hyvin SE miten TULISIKIN toimia; eli omaksua suuresta maailmasta sekalaisia asioita, sähköstä ja sähkökitarasta, tiettyihin vaate ja musiikkityyleihin, ruokalajeista hienoihin huonekaluihin, mutta OMAA ei KORVATA ! IKINÄ.
Sen YLI ei kirjoiteta niinsanotusti.

Ollakseen KUIN joku tai jokin, ei tarvitse MUUTTUA, vitun idiootit, siksi. Vain OMAKSUA SIL, jotakin. Siinä kaikki.
HYVIN hyvin helppoa.


Tämä asia on TODELLA, TODELLA VAIKEA selittää JUNTILLE, niin että hän TODELLA YMMÄRTÄÄ minä MINÄ ajan takaa, mutta olkoon nyt näin. Kunhan ymmärrätte TAIPUA siinä mikä ON, kuvottavaa ja takapajuista ja aidosti tunkkaisen tyhmää. Teidän on vain vitun vähäpäiset paskamuulit kyettävä ITSE ymmärtämään näiden ERO. Minä en voi aina "tiedostaa" KAIKKEA teidän puolestanne.  Tai en ainakaan HALUA. Minä HALUAISIN pystyä KESKITTYMÄÄN OMAAN ELÄMÄÄNI. Mutta Kommunismissä / VALTIO ON KAIKKI(!!) Fasismissa, se on vaikeaa ja mahdotonta. Ja SE on sen IDEA !!

Oppikaa nyt herran perkele jo edes TÄMÄ !
Vitun LAPSET !



Ja pysykää niistä VITUN angloista kaukana !!!
Yhtä kaukana kuin Ryssistä ja Virolaisista ja KAIKISTA !
Mutta EROSSAOLO on ERI ASIA kuin TÖRKEYS ja tunkkainen typeryys kuten se mitä "Persut" edustaa. Juntteja ja juntteja juntin päälle ja perään, junteissa kledjuissakin melko usein. Vitun FINUIITIT.

Te OLETTE, Finuiittisuomalaiset, "Euroopan" Alaska !! HYVÄKSYKÄÄ SE !! Älkääkä yrittäkö karistaa sitä. Se vai ON niin, ja mitä vittua sinä sitä edes YRITÄT karistaa ?!?!
Ei Alaskalaisiakaan näy haittaavan olla ....junou? ALASKALAISIA ?!

Pridi simpl staff ?! Nou ?


Minä väännän siis vielä ERIKSEEN rautalangasta kuten tyhmille täytyy vääntää, että: KAIKKI suomalaiset EIVÄT ole Finuiitteja, vaan VAIN tietty segmentti ja osa, ja tietyt geeni / verilinjat ja perimät. Tietyt fenotyypit ja niiden takana lymyävät ääliömäiset (lähinnä juopot) "mielenmaisemat" yms.

EROTTAKAA nämäkin asiat nyt jo perkele !


Ottakaa oppia, taas jankuttaakseni, Japanista.
Ne vain OMAKSUU muiden piirteet, eikä ole niin vitun, saatanan, toivottoman tyhmiä että yrittäisivät MUUTTUA kyseisiksi tyypeiksi, joita siis MATKIVAT. Siinä on 2 hyvin eri asiaa.

Älkää olko "all over the place", se EI OLE suomalaista, vaikka sitä joku typerä umpiääliömäinen Vasurin paskaruutta niin sölkkäisikin. Ne edustaa pehmeäseinäisen parantolan asukkaita ja sellaisen "mielenmaisemaa" ja odotuksia maailmalta ja elämältä yms, antakaa niiden kailottaa LUJAAN ja KOVAAN ÄÄNEEN keskenään, tuolla kadulla. Missä siis kaikki älykkäät käy....itseään aina ilmaisemassa.

Kadulla.

Kuten siellä "khuuuuuulisssa" Losissa. Mihin siis täytyy päästä. Koska siä on ninQ hei KAAAIIKKIII !

Näin-o ! Siä on kadulla höyrähtänyttä, likaista jengiä, huumepiikkejä pitkin asfalttia, MEKSIKAANEJA!! (alhaisin elämänmuoto sittemmin ryssien, ählyjen ja neekerten), siellä on sekopäitä ja mielisairaita idiootteja, kiipijöitä ja huijareita, tappajia ja raiskareita, joka lähtöön.
Kaikkia versioita.

Sinne vaan ! "Sekaan vaan vaikkei seisokkaan!" kuten nämä juntit aina muistaa sanoa, ja hörönauraa siihen päälle, vitun simppelttonit idiootit.

Mutta MINÄ, taidan vain pysyä täällä turvallisen tavallisen tylsässä Suom..m..avaruusaluksessani.

Niin.

Täällä näin !


-

Zeims Hirvisaari on ihan VITUN(!!!) JUNTIN NÄKÖINEN tyyppi !!
Huomautin vain, kun tuli mieleeni.

Niinkuin on se vitun lautakasaministerikin, se vitun pökkelöpäinen, puiseva ja luultavasti de facto puinen, vitun slaavilainen tihrusilmäinen lättäpäinen perkeleen lantapäinen sontaläjäkin. Eli se vanhaska.
Just saying.
(Anglot itse ei kirjoittaisi tuohon enää nykyään Geetä, tiedän, mutta minäpä osaankin heidän omaa vitunmongoloidinkieltään PAREMMIN kuin he ITSE !)

-


Kaikkea tälläistä lähdin sanomaan.

Te olette Angloja PAREMPIA.
Ja ne ei tykkää siitä, ja ne TIETÄÄ sen.
MINÄ NÄEN sen hyvin SELVÄSTI.
Minä näen sen joka kerta kun joku suomalainen, ja edes vähänkään HYVÄNÄNKÖINEN, on heidän kanssaan tekemisissä, miten vitun vaikeaksi he valahtavat, kun näkevät etteivät olekkaan niin Uniikkeja ja Maailman Parhaita.

Ne on pelkkää vitun pintaa ja silkkaa fuulaa. Muistakaa AINA se !



Kiitos.







Nyt on HYVÄ olla Suomalainen !


































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti