perjantai 20. helmikuuta 2015

Dikivakoilua osa.1

http://www.iltalehti.fi/digi/2015022019228350_du.shtml

Ja

http://www.digitoday.fi/tietoturva/2015/02/17/nsan-urkintakoodi-asuu-sinunkin-kovalevysi-syvyyksissa/20152066/66?&n=4#commentsHere

Että näin.
Siinä sitä on sitä AngloSaksonien kertakaikkista Pyhyyttä !!! On ne sitten ihania ja luotettavia ja kaikkien muiden yläpuolella kuten uskovat olevansa.
Hienoa vaan saada siitä taas muistutuskin.

Minä pyydän teitä Maamieheni, tai keitä olettekin jotka asutte tässä samassa kohdassa planeettaa kuin minä, oppimaan ja MUISTAMAAN tämän asian. Eli anglojen todellisen olemuksen.

Tämä oli erityisen hyvä kommentti tuolta Digistä....



"Palkkioita"  ei  "aplkkioita"




Vitun läskipäät, läskipaskat saatana !! Tämänkin takia, minä suosisin eristäytymistä ja itsenäisyyttä yms, kuten Japanikin.
Painukoot AngloJuutalainen "klikki" vittuun tai helvettiin.
Tai muodostettakoon jokin uusi nippu, jonka MINÄ saan muodostaa ja josta minä saan päättää.

Se kelepaa.

Sikäli kun on rahallisesti varaa ja tietotaitoa yms, jos siis osaatte ja pystytte niin -kannattaa aina tehdä kaikki itse ja pitää huolta itse ja viritellä omat suojamuurinsa itse. Tex Arcanen tapaan, jos osaa. (Sillehän se on toki sen TYÖ, mutta kuitenkin).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti