lauantai 24. helmikuuta 2018

Makaroonista...

https://www.youtube.com/watch?v=D6H0cjIN4gw





Eikö ole miellyttävän ja ystävällisen näköinenkin ^ ?  Eikä mikään, önnön nönnön nöö "kajahtaneen sosiopaatin pyrkyrinkyrvän, mulkun, paskahousun pelurinpaskan" näköinen vitun torakanpaskaläjä ?!


Mutta kuitenkin; suomen KOKO "Media" ! TUO ^^ juutuub-kanava; TUOTA on OIKEA RAPORTOINTI. Se on noin suoraviivaisen yksinkertaista.
JOS teissä olisi yhtä mikroniakaan rohkeutta ja oikeamielisyyttä ja sen sellaista, minä laittaisin "linkkejä" TEIDÄN videoihinne, vitun tuhnut ja muulit ja mielisairaat kommunistit ja muut geneettiset luuserit ja petturit, enkä tuon jonkun anglosällin.

Mutta ainakin joku SAA SANOTUKSI !

Tuollaista se on; terve, perus "maalaisjärki" ja realismi ja todellisuuden kuvailu tosisanoin ja suoraan ja vääntelemättä ja kääntelemättä, eli se mihin teistä ei ole, ei ole ikinä ollut eikä tule ikinä olemaan.
Eikä olisi missään olosuhteissa ikinä ollutkaan; baby you were born that way.


Ja kun noita tuon videoita katsoo; käy täysin kiistämättömän yksinkertaisen itsestäänselväksi että meneillään ON SOTA. SOTA koko valkoisuutta ja ylivertaisuutta ja vapautta ja kaikkea sen sellaista vastaan.
Ja Soros paskiainen on sen yksi pää-arkkitehdeista ja tulisi ampua TYKILLÄ. En siis tarkoita tykistä, vaan tykillä.

Ja asia on myös niin että JOKAINEN TEISTÄ TIETÄÄ TÄMÄN KYLLÄ, vallan vitun mainiosti ja hyvin. Nuo saatanan rotanpaskat MEGApetturit, jotka on paitsi osa ihmiskunnan tunnetun historian suurinta rikosta / sotaa IKINÄ(!!), ovat se uusi Se Vihollinen, uusi Pol Pot ja Staalinin super-persereikä ja mitä näitä vitun liejustasiinneitä demonisia elukkahirviöitä suoraan Helvetistä nyt onkaan ollut.

TE olette pääsevä vitun kusiaiset ja muulit, sille listalle !! Joten antakaa palaa !! tehkää "Laupeuden ja Ystävyyden ja Hyvyyden Työtänne" mutta te lankeatte juutalaisinenne siihen kuoppaan ihan itse !

MUISTAKAA TÄMÄ !!

Minä OLEN SANONUT TEILLE !! TOISTUVASTI !!!

Te ette ETENE, te TAANNUTTE ja suljette hysteerisinä säpsähtelevinä reaktionäärisinä pikkusieluisina pelkurisekopäinä, itse itseänne alati vain pienempään ja pienempään nurkkaan, ja jos vain voin, MINÄ potkaisen teidät hengiltä ITSE !
Ja kannustan JOKAISTA olemaan tässä SODASSA mukana ja VITUN AKTIIVISENA !

Pistetään paikka säpäleiksi sitten, ja oikein jumalauta KUNNOLLA !! Se passaa minulle !
Minä tiedän TÄSMÄLLEEN keneen tähtään ! TISMALLEEN !
Siinä minulla ei olekkaan IKINÄ ollut mitään ongelmia, siksi KAIKKI paholaiset koulussa ja kaduilla ja missä lie, inhoaa ja kai pelkääkin minua; minä EROTAN kaiken ja nopeasti ja selkeästi, minä TUNNISTAN pahan ja KAUKAA. Enkä edes leiki olevani "hyvää pataa" sen kanssa.
Muttei minunlaisiani ole enää juuri missään juurikaan jäljellä.

Mutta Eshtabilishementti; MINÄ NÄEN TEIDÄT.
Minä näen teidät oikein hyvin.
Olen AINA nähnyt.
Ja tulen IÄTI näkemään.


Ette te ole piilossa tai turvassa.

Syntisille ei OLE lepoa.



Te TIEDÄTTE jo itsekin.
Te TIEDÄTTE MITÄ TEETTE, ja TEETTE SEN SILTI.



Miten luuuuuuulisitte, "noin niinkuin omin sanoin"; että siinä käy !??!





Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti