tiistai 20. helmikuuta 2018

Jordan vs "Marxismi"

https://www.youtube.com/watch?v=6h_mMVwQnAk




Miksi tuo roska vetää typeriä puoleensa ?!


Paitsi kaikki mitä tuo ^ sanoo tuossa, MINÄ sanon että yksinkertaisin syy on vain; pahuus, alkeellinen ja surkea "persoonallisuus", huonot geenit ja abysmaalinen kuvottava koiranpaskan tasoinen typeryys. Ja kostonhimoinen ilkeys oman surkean nahjus-kurjuuden takia. Eli sama "motivaatiorakenne" kuin "rikollisella"; "kostaa oma syntymänsä kaikille muille" kuten joku sanoi, ehkä Peyton Quinn, mutten ole varma.


Kommenteissakin on paljon hyviä lisäosia vastaukseen, kuten "judaismi" ja "judaismi" ja "judaismi" ja sen sellainen.
JUTKUJEN ase, JUTKUJEN kollektiivinen primitiivinen oksettava satanistinen typeryys jne jne.

Mutta HEI !! ÄLKÄÄ MINUA KUUNNELKO !! Minä olen vain valkoinen profeetta ja aito pyhimys ja "teidän Jeesus" !! ÄLKÄÄ perkele MINUA kuulko !!!

Kuulkaa Haliwuudin gospelia ja Jutkujen (Saatanan) ilosanomaa ja omaa typeryyttänne ja vanhempianne ja mitä lie..."mediaa" yms !!

KUULKAA, kuulkaa, NIITÄ !


Ja hei ! Kuulkaa herran tähden "Lakia" ja kyttiä !! HAHAhaaaaaaaaaaaaaaa.


Se vaatii  vähän MUNAAKIN herran tähden ! Olla sovinnainen ja kuulla vanhempiaan ja kyttiä ja "lakia" ja olla hattu kourassa byrokraatin läskipään edessä ! SILLÄ tiellä se ROHKEUS on !
Marxistikin määkisi että "Nii!" !!! On ROHKEUTTA olla nynny !
On vapaata ja olla alisteinen ja tyhmä ja rutiköyhä ja typerä kusipäinen häiriintynyt paskakasa ja paska ja läjä paskaa.
Ja inhottava vastenmielinen mulkku ! Se. SE!! On jumalauta sitä HYVÄÄ kamaa, ja Voitto ja mitä lie.




Eniwei.
Alkaa kuristava tunne hiipiä pitkin selkärankaa, joten en nyt kuvaile tuota Saatanan Järjestelmää, edes sarkastisesti, sen kummemmin. Ei nyt pilata tätäkin päivää IHAN TOTAALISESTI. Sen pilaa kyllä JOKU tai JOKIN, se on ihan VARMA, joten minä ....olen nyt pilaamatta sitä tämän enempää.



Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti