perjantai 21. heinäkuuta 2023

sormenjäljet sioille ?

 https://sananvapauteen.fi/artikkeli/677


Kappas, löysin tuollaisenkin sivun  ^ !! Mikä lie mutta vaikuttaa ihan hyvältä.

Ja totisesti, mihin vittuun kytät haluaa sormenjälkeni jos haen jumalauta PASSIA !!?!?!? Toki ei tuo kusipäinen ylimielinen sanelu minua YLLÄTÄ mutta ärsyttää jne, mitä se tunne nyt onkin kun paholaiseen ja kiusaan ja alistamiseen ja vääryyteen eli kyttiin ja valtioon törmää.

Minä EN HALUA antaa sormieni tai minkään jälkiä yhdellekään vitun kytänrotalle enkä maksaa niille tuosta lupalapusta. Joko minä voin kulkea planeetalla sinnetänne ja olen täten vapaa, TAI sitten en voi ja olen täten orja tai vanki ja jonkun muun omaisuutta (sen jonkun muun omassa mielessä, EN oikeasti).


Saatanan syntiset vitun paskasäkit. Ja kun suomesta on kyse nin kukaan ei ole saanut tuotakaan estettyä tai jälkeenpäin muutettua, mutta joku Reijo on sentään vähän saanut manguttua ja ihan täysin asiasta ja asiaa.


Suomi on kyttävaltio par excellance ja  se on  joko saatava loppumaan ja lopullisesti muuttumaan tai suomen on  tuhouduttava ja/tai minun ainakin on oltava suomesta kaaaaukana.

Mutta sellainen muotisuuntaustahan tässä onkin käynnissä että jos mahdollista niin maisemaa vaihdetaan. Ja tällä tyrannian & tukahdutuksen tiellä yhä useammin.

Ja eiköhän tämä tie vain jatku, en näe miksi valtio luovuttaisi anastamaansa "valtaa" enää takaisinpäin, enkä muista sellaista tapausta ihmisapinain Histooriasta jolloin niin olisi käynyt. Se on aina ihan yhdensuuntainen liike ja sen ainut tunnettu korjaus on jonkinlainen sota, sisällis-sota tai vallankumous.

Ja silloinkin tuo koko kusipäinen kaikkien kaikkinainen kontrolli -peli alkaa vain alusta ja käärme kiertyä maailman ympäri taas uudestaan, vitun tyhmä kusipäinen iljettävä ilkiö molopää.


Haistakaa vittu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti