torstai 20. heinäkuuta 2023

Idiooteille "laista" yms

Tuli vain mieleeni tuossa eilen jo kirjoittaa tämä ylös näin yksinkertaisen selvästi. Eli AINA kun joku byrokraatin käärmeenpaska tai kyttä tai mikä vain vitun idiootti mulkku valtiolainen sanoo missä vain asiayhteydessä että "koska se on laki" tai "laki sanoo niin" tai mitä tahansa muuta vastaavaa, sisältyy tuohon GIGANTTINEN OLETTAMUS ja ylimielinen "rikos" tai paha teko ihan an sich ja in se.

Eli he OLETTAVAT aivan vedenpitäväksi itsestäänselvyydeksi että KAIKEN olemassaolon ympärillään on automaattisesti vastattava HEILLE  tottelevaisuudella ja että me KAIKKI olemme nielleet HEIDÄN maailmankuvansa mukisematta ja olemme siitä samaa mieltä ja samoista syistä ja näkökulmista jne. Eli ne kusipäät luulee että minä esim olen jotenkin osa HEIDÄN asettamaansa järjestelmää vaikka minulta ei ole KERTAAKAAN kysytty HALUANKO olla tai miten MINÄ muuttaisin kyseistä järjestelyä jne. Tuo on niin kusipäinen ja mega-ylimielinen ja syväpöyristyttävä vallankiimainen saatanallinen luciferiaaninen "valtasiirto" ("powermove") että ...en tiedä oikeastaan mitä siihen sanoa. Se on se mitä se ON.

Mutta jos olet aivoton tollo paska joka ei ole koskaan herännyt ja on syntyjäänkin heikkoälyinen niin luultavasti et usko tätä tai halua hyväksyä. Mutta TOTTA se on, TOTUUS se silti on.


MINÄ voisin yhtä hyvin sanoa kytälle että MINUN kirjoittamissani vaatimuksissa, kutsutaan niitä nyt vaikka "laiksi", SINUN on ammuttava ittes jos minä niin sanon ! Tai minun "lakieni" mukaan sinun on luovutettava MINULLE kaikki omaisuutesi, hei minkäs teet "se on laki", ja sen lisäksi ajeltava itsellesi "friar Tuck" kampaus ja hypättävä 2 + 2 kertaa tasajalkaa  minut nähdessäsi.

Ja hoi polloin älykääpiön "logiikan" mukaan tämä olisi sitten näin ja "pulinat pois",  tämä olisi ihan "fain" ja normaalia ja ok. Jos johdonmukaisia ollaan. Tässä ei ole mitään mikä EI olisi näin, tämä ON näin.

Mutta jostain syystä teille ei ikinä tule pieneen mieleen OIKEASTI TEHDÄ NÄIN  !

Ei kyttä sille mitään mahda, tai mikään katumutantti. Jos kerran olet laatinut paperin jossa on kaikenlaisia käskyjä ja vaatimuksia muille ja mitä lie ..hei; se on paperia, se on todellinen, se on "olemassa" täten siis, ergo,  ei voi muuta kuin kunnioittaa ja totella sitä. NÄIN älykääpiön ajattelemattomia ja tyhmiä "lainkuuliaiset" ja "lainlaatijat" ja kytät ja muut paskatahrat on. Kristus vittu mitä järjenvastaisia(!) megaidiootteja.

Häiriintyneitä paholaisia, mutta  te kaikki ymmärrätte lopulta, tämän minä tiedän luvata.


Ok.



Kuulemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti