lauantai 15. lokakuuta 2022

Heedbärin Bändi

 IL-linkki

https://www.pinterest.com/pin/556053885240302956/







Just.


Kiitti.


Sam paitsi palaa julkisuuteen mutta kailottaan !! Aika vitun hienoa. Pridi fakin nais !

Eli Sami ja 3 muuta jotain läskiä perustaa jonkunlaisen komediabändin käsittääkseni. En tiä, luoja paratkoon jos onkin tosissaan. Minä en osaa suoraansanottuna reagoida tähän mitenkään. Olen kai...lähinnä ehkä järkyttynyt tjn.

Bändin nimi on joko Laulavat Läskit tai Läskit Lavalla tai Lihavat Miehet Laulaa tai ..jotain läskiin ja lihavuuteen liittyvää. Ehkä Kaakunsyöjät ? Grillimestarit ? 1000 Kiloa ?

Kohonnut Verenpaine ?  Vaaralliset Kolesterolit ? Lällättävät Lihapullat ? Laihis ? Laihdutuskuuri  ? 100 kaloria ? Pettävät Polvet ? Natisevat Nivelet ? 

No oli miten oli. Aika juttu. Emmä tiä... kunhan eivät "räppää". 

Sam haluaa päristä ja se on tämän takia pitänyt sitä pärinää "ständapissaankin" ja siksi se on ollut siinä vähän sellainen poissaoleva, sillä se on oikeasti koko ajan alitajuisesti halunnut laulaa mieluummin. Ja sitäkin mieluummin löhöillä ja syödä, ja syödä löhöillessä. Joten miksei samalla hieman kailottaakin ? Kuin juopot katuojassa selällään, lällättää ja kailottaa ja karjuu ja huutaa taivaalle, pierressään siellä ojan mudassa.

Jotain sellaista minä tästäkin pelkään kehkeytyvän. Eniwei, minä en usko että on mitään kovin turvallista noille nousta yhtäaikaa "lauteille". Mutta en toisaalta tiedä niiden kantokyvystä sen tarkemmin. Varmuuden vuoksi kannattaa järkätä 2 eri lavaa.

On tämä sikäli mielenkiintoista etä ensin tuo pölvästi pilasi suomen orastavan "ständap skenen", joka tosin ei minua haittaa mitenkään, mutta että nyt se aikoo paskantaa myös musiikkimaailmankin päälle. Sikäli tämä on ihan kiehtovaa nähtävää, tuskin kuultavaa. Mutta voihan sitä katsoa äänettä. Luojan kiitos.

Se on siunaus.

Se olisi ollut parempi siinä sen "koomikon" urallakin muuten, mykistys.


Mutta että tähän on tultu, näin alas olemme vajonneet; Sam Heedbär perustaa bändin. Minä en loukii saata uskoa että minä juuri kirjoitin tuollaisen lauseen. Mutta näin nähtävästi kyllä kävi ja oli ja on.

En ymmärrä.


Miten tässä tilanteessa pitää / pitäisi toimia ?? Saako Viranomaisilta jotain neuvoja ? Tai tietoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti