perjantai 26. joulukuuta 2014

Sekalaista ja Sekopäistä 1



"Ruusfinni" ? vai "ruusufinni" ?!?! (Tauti tunnetaan niin huonosti, ettei sitä osata edes kirjoittaa).





^^ Tuossa vain pidellään päitä niin paljon, että katsoin sen kuvakaappauksen arvoiseksi. Kaikki pitelee siinä päätään.


* * * * *




"Hyväntekijöille" joilla oli hankala lapsuus, ei pidä antaa saksia !! Jeesus vittu sentään. Otsamon Meert (mikä ei ole edes oikea vitun nimi !!) katkaisi kynsisaksillaan käden!!!!! ...joltain kuuluisalta? muijalta ! Ja saatanan ketale vittu vielä rehvastelee sillä tuossakin fotossa ! perkeleen kiljukaulainen sityhintti !! "Vittuu...uuu...hh jeeeh..mullon saxet beibi ...enkä mä pelkää käyttää niitä ...". Vittu...wau !! big fakin diil niga !!

Kuka vittu joku vitun Meeert ensinnäkään edes ON ?!?!

Kaiketi joku kuuluisa parturi ja tuo akka on kai joku kuuluisa näyttelijä tai uimari tai junou...uimari-näyttelijä. Niitähän piisaa. Näyttelevä uimari tai uiva äyttelijä..vähän niinkuin Vesa-Masa Loiri... mutta edes marginaalisesti nätimpi. Ei nätti, mutta Veskua nätimpi.

Ja tätä kutsutaan "uskomattomaksi Urheilutarinaksi" ! Mitä vittua !!? Suomen lätkä mömmöm-mestaruus, SE on uskomaton Urheilutarina...tuo ^^ ..on "jotain ihan muuta". Tuo on jo maailmanluokan sekoaminen ! Vitun Meert saatana.
Mutta silti...outoa kyllä, ei tuo nainen näytä kantavan kaunaa. Toteaa vain ykskantaan, että.."no..joo..no, höh..veihän hän käden, mutta nousi silti huipulle...ja mä oon siitä ihan ylpee hei, hyvä Meeert! ou raaait!".

Ja Meert (vittu mikä nimi !! hahahaaaaa!! Meeeert) on niinq ihan kybällä ylpee tossa(kin) fotossa. Laik...fak jeaaah mään, fak jeeeaah. Vittu mä oon mystinen, vittu mä oon parturi....VITTU MÄ OOON KOMEE !! ...ja paras !! Vittu mä oooon ........................................................
.....................................
..... M E E E E E RRRRRTT !! AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahaahhhhHAHAH AHa HAHAhAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti