tiistai 8. kesäkuuta 2021

Mannet PubGeellä

 Kyllä.


Oikein luit, Phabziilläkin pyörii jumalauta ei vain manneja(!) mutta niitä ehkä rumimpia ja kamalimpia versioitaan, eli ihan Romanian paskatunkiolta kotoisinolevia versioita.

Pelasin näet tuossa joku aika sitten PubG Mobilea taas, ja laskeutuessamme neljän poppoona, kaikki 3 muuta oli Romaniasta, alkoivat puhella siinä taustalla ja kuulin että kyse on minusta ja kuulin sanan "finlandia" ja sitten kysyivät puhunko englantia, vastasin sillä hahmon äänellä niillä valittavilla repliikeillä kaikkein lähimmäs "kyllä" sanaa osuvalla "OK!":lla.

Sitten yksi niistä kysyi oletko "roma" ja sanoin "no!" ja se sanoi että hän on ja sanoin "ok!" ja se jatkoi että on "mustalainen"... odotin hetken ja vastasin valikosta repliikin "i´m really sorry!" eli "olen todella pahoillani" HAhahAHAHAHAAa ja se tiuskaisi HETI että "wouwouwou tuo oli TODELLA Rasistista!!" ja ne alkoi ihan täältä asti kuullen siellä ärtyä ja voida huonosti ja nostivat äläkkää, ja kuulin että juonivat tappaa minut heti kun laskeuduimme, mustalaiset EIVÄT ole älykkäitä, ja kuulin sanan "granada" jonka päättelin nerona tarkoittavan "granaattia" mitä äärimmäisimmällä todennäköisyydellä, ja irtosin muodostelmasta ja kaarsin omille teilleni, olimme vielä niin korkealla että ehdin onneksi kaikota kaaaauuas erämaahan. Ja yksi heistä, äänen perusteella joku 15-25 v sälli, sanoi muille että MINÄ taisin äkätä heidän aikeensa sanasta "granada" ja naurahtivat sitä, minä vahvistin tämän sanomalla sen repliikin "excellent work!" ikäänkuin sarkasmina. Hetken päästä tuli ilmoitus että se yksi niistä murjoi vahingossa toisen niistä itse granaatilla... HAHAhaa... iroonista muuten, tajusin vasta NYT tätä kirjoittaessa että tosiaankin muuten.. GRANAATILLA !! HAAHAHAHaaa... ja vastasin vittuillen suoraansanottuna, siihen että "excellent work!" eli "loistavaa työtä!" ja olinkin jo sulkenut niiden vitun apinoiden mikit  mutta jotain ne sillä kamalan rumalla tunkkaisella Romanian kielellään siinä myös kirjoittelivat.

Mutta että änkevät saatanan paskasakin pahnanpohjinmaiset eli mustaloiset(!!) perkele jopa PubGeelle ja alkavat JULISTAA olevansa manneja ja sitten suuttuvat kun joku ei diggaa. Tää on niin tätä. Ja tätä varten valkeiden on kasvatettava paksumpi nahka ja aggressiivisempi rotutietoisuus ja ote.

Tätä nuo ALEMMAT rodut jaaaatkuvasti tekee, ne pääsee siten niskan päälle ja roikkumaan valkoisen kaulaan albatrossiksi, jos kyse on niistä hönöistä vaaleista jotka siihen ALISTUU, minä EN OLE niitä hönöjä valkoisia.

Eniwei, minulle kävi melko kalpaten tuossa erässä, mutta sain äänenvaimentimen AK47:kaan ja laitoin pari heppua yksin matalaksi. Aiemmin olin mm sijalla 2 ja taisin myös voittaa erän, olen yleensä ihan kärkikahinoissa, ja todella usein sijalla 2.. Sitten joku vitun ählämin paska ampuu jostain ihan TÄYSIN yöstä kappaleiksi ja sitten vituttaa.

Sain joltain vanhalta ählämiäijältä tykkäyksenkin pari päivää takaperin. Minä olen melko tykätty, ja odotankin saavani sen "well liked" leiman ylleni hetkenä minä hyvänsä.

En tiedä mitä minusta ihan eksäktli luulisi tämän blogin ansiosta, mutta jumalauta että joku voi olla laatua, thruu-än-thruu !! Teen itseenikin usein vaikutuksen, ja juuri aattelin aiemmin tänään ..kuinka, KUUIINKA, joku NÄIN vitun LAADUKAS sielu kuin MINÄ, VOI olla tuollaisten alkeellisten brutaalien vitun barbaariapinain seassa ja planeetalla.... ällistyttävää. Mutta voitte uskoa huviinne että MINÄ OLEN se heppu jonka haluat mm PubG tiimiisi. Minä OLEN minkä vain tiimin se TODELLINNE selkäranka ja jumalauta mikä APU minä olenkaan niille vähemmille, Tsiisus Vittu !!

Sangen HARVA viittii esim lähteä abaut Erangelin toisesta päästä, se on kentän nimi, toiseen ja se on piiiiitkä matka, äkkiä ja huonoilla varusteilla, vain kun näkee ja saa tiedon että tiimikaiffari on tyrmätty, mutta hay; minä teen sitä jatkuvasti. Minä olen TUO tyyppi. Minä olen se joka sodassa todennäköisesti kuolisi jotta SINÄ vitun kurja pelkuri PASKA säilyisit kurjassa laiffissasi hengissä. Minä ymmärrän oikein hyvin UHRAUTUMISEN, mutta te itsekkäään Finnuiitin Perkeleet ETTE !! Teitä moukkamaisempia paskaraitoja ei paljoa enää ole... mutta nyt eksyn jo aiheesta. Niin nin PhabZiillä periaatteessa haukuttiin "Rasistiksi™" kun ilmaisin jotain muuta kuin "fanitusta" mustaloisia kohtaan. Suksikoot vittuun. Kuten toivoinkin, puhuin itsekseni ja toivoin että kuolevat. 

Huippu peli tuo kyllä on, ei helvetti sentään. Jäin siihen melkolailla koukkuun, ja se on parempi melkein mobiilina kuin PC:llä. Täysin käsittämätöntä, mutta se jotenkin on lähinnä kännykkäpelinä toimiva ja en ole ainut tätä mieltä oleva. Mitä te oikein PC-puolella teette ?!!? Miksette saa aikaan tuon loisteliaan ja uskomattoman TURHAUTTAVAN kännykkäpelin tasoista pc-versiota ?!?


No, joka keississä. Tällaista tälläerää. Tämä oli ihan ensimmäisiä kertoja kun haukuttiin suorastaan miltei "Rasistiksi™", kun sitä oikein etsittiin josko joku vähän...töytäisisi jotta sitten pääsisi älähtämään.

En teidä mistä se muuten johtuu että joillakin noista paskaroduista ON, toisin kuin neekerillä, ylpeyttä !! SITÄ minä en ymmärrä. Ai miin... MITÄ ylpeiltävää on jumalauta mustalaisuudessa ?!?! Olla likainen tunkkainen rutiköyhä vitun VARAS ja absoluuttinen junttiMOUKKA kusipää, rahakaivo ja kerjäläinen, huijari ja ryöstäjä, täysin käytöstavaton KUSIPÄÄ ja silti ihan vitun mitätön pehmeä nynny. Ja TÄYSIN tyylitajuton, vitun wannabe" mafioso. Vittu HAISTAKAA mannet VITTU !! Vitun tyhmät tunkkaiset junttipaskat.

Ja hei: hankkikaa OMA MAA. Tämä se EI OLE, eikä mikään oikeiden valkoisten maa. Ilmeisesti se on Helvetti itse. Menkää sinne !!!




Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti