sunnuntai 25. huhtikuuta 2021

Dim Fuulin video

 https://www.youtube.com/watch?v=q6LJUwuc4eY


Himmeän Hölmön "compaundilta" jo toka video, ainakin minun näkemäni. Jumalauta mikä lukaali ja pihapiiri sillä on !! Ja ei TOD! pikkurahan puutetta. Nuo radio-ohjattavat ei ole mitään halpoja ...eikä ole kyllä Teslakaan for thät mätr.


Aatelkaa mitä voi tienata, Amerikassa ainakin, silkalla YuuTuubilla !!! Ällistyttävää.


Ja minä olin oikeassa, minä arvasin pari Striimiä sitten Timin salaisen sijainnin ! Minä tiesin sen olevan siellä mitä se yksi Amerikan Junttilaulaja kuvailee kuuluisassa biisissään "lähes taivaaksi..". Siellä se ON. Ja tuossa videossa näette autojen rekkareistakin kyseisen paikan nimen, joten ei se niiiiiiin salainen lokaatio, ainakaan enää, ole.

Video sisältää myös kissan. Oikein mainio juttu.

Ja tuo Tim on mitä oudoimman näköinen tyyppi. Jumalauta minä en saa siitä selvää...sehän on Korealaisen ja jonkinlaisen Valkoisen Amerikkalaisen ristisiitos, mutta sillä ei ole sellaista selkeää kiinnisaatavaa fenotyyppiä. Se on vain Tim. 

Tavallaan kuitenkin ihan hyvännäköinen / muotoinen. Mutta outo. Ja RIKAS.

Toteutunut Amerikkalainen Unelma kuten siitä sanotaan.

Eli siis RIKAS. Se se lähinnä on se  niin ihmeellinen unelma.


Mutta ihan kiinnostavia silloin tällöin nämä näkymät sinne "kulisseihin". Ja kyllä se oikean talon oli hoksannut joka teki sen tuubivideon missä se näytti tuon talon myynti-ilmoituksen, en nyt jaksa etsiä videota tähän mutta oikeasssa oli ja tiesi. SE se oli, ja KAIKKI tuo ALLE miljoonalla !!!

Timillä menee HYVIN.






P.s   VITTU minkä kokoinen telkka / näyttö / ruutu, siellä valtavien ruutujen seassa se yksi. Siinä alakerran YHDESSÄ liikuntasalin kokoisessa olohuone-puuhailu-harrastetilassa.

100 tuumaa ?


P.s 2 tyylikkäitä kanoja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti