tiistai 13. huhtikuuta 2021

Cambäk Kirjoitus ! 2021

 Riemuitkaa, vaviskaa, iloitkaa, järkyttykää ...whateva. Taivaiden Torvetkin sitä toitottaa.... onko se totta ?!... ON SE !!! KAPTEENI ON TÄÄLLÄ TAAS !!!


Ma suuuuUUuuren ilon ilmoitan !




Eli kuten jotkut teistä ovat tähän mennessä jo arvanneetkin, ainakin osin, olen tässä taas ja jälleen. Olisin ollut jo eilen mutta uskoin ja olin vakuuttunut että koneeni oli rikki, kun hankin uuden näytön tähän perhanan vehkeeseen, ja tein saman virheen kuin olen tehnyt jo viimeisten 3:n näytön suhteen. Kytkin piuhan väärään liittimeen ja uskoin tietokoneen olevan entinen ja aloin selata uutta. Onneksi kokeilin toistakin liitintä. Joka on muuten suomeksi "liitin / liitäntä" ! EI esim "portti" tjns älykääpiö-anglismi.

Mutta tilanne on tauolle jäätyäni rappioitunut niin äimistyttävän Totalitääriseksi Demooniseksi psykoottisen ultrakahjoksi imbesillien-idioottien sillisalaatiksi etten voi kuin ahdistuneen ällistellen tuijottaa ympärilleni ja miettiä miten vitun tyhmiä herkkäuskoisin ja HEIKKOJA suurin osa teistä on !


Kristus mitä PASKAVÄKEÄ ! Ja sama syyte pallinaamakinkeille ! Jumalauta VITUN kusipää torakat saatana. Valkoiset antoi teille  jurakauden killisilmäjunteille KAIKEN ja nosti teidät käärmeiden kurjuudesta Sci-Fileffan tyyliseen elämään ja mm NÄIN kiitätte siitä !? Ja vielä syyttelette ihan pokkana päälle ja perään !?!? 

Kuten kaikki ja kissansa on jo sanoneet; NUUK  CHAI-NA ! Eli nuke China eli ydinpommittakaa paskaStan ! 

Jumalauta vitun rotat !! Ja samoin TE jotka olette HETI kun paikat oli vähän auki, löntystäneet vitun Finnuiittiläskit, takaisin KIINALAISIIN ravintoloihin !!

JOS teissä olisi atomiakaan järkeä tai munaa tjns... katurealismia, olisi kiinankuppilat kurjassa kunnossa ja poistuneet vähin äänin maasta. Mutta vielä mitä ? Siellä ne on, kaikki, Kiinalaisille rahojaan syytämässä ! Kuin "hallitus" teidän hyniänne TAAS johonkin EU-kankkulan kuraiseen kommunistikaivoon.

JA hay... MITÄ te ihan eksäktli noin PELKÄÄTTE ?! Huuhaa-virusta joka ...hui kauhistus, SAATTAA tappaa ylilihavan monisairaan sokeritautisen yli 80-vuotiaan käppänän !?!? Vaikka se 114 vuotias nunnakin siitä selvisi tupakoimalla ja kittaamalla kaksin käsin kaljaa tai viinaa tai mitä lie. Se mikä kyllä tappaa(!!) on VALTION TAUOTON ja heltymätön PROPAGANDA ja hätäpaskominen kaikkien päälle ! SIINÄ kyllä leviää kuraa ja muuta paskaa KAIKKIEN niskaan. Ja se EI peseydy ihan helpolla pois SE paska.

Mutta  Muihin aiheisiin.

* * * * *


Olen sangen pettynyt sinuunn Feynris tai mikä liet, tollo. Minkälaisena minua oikein pidät kun luulit minun olevan kännissä jossakin, vaikka olen korostanut miten IINNNNHOAN alkoholia jne, ja että olisin antanut kyttäin pyydystää itseni ja viedä Valtion vihollisten keskitysleiriin eli "vankilaan" !!!

Minä MURHAISIN tai TAPPAISIN kytät tai pakenisin "vuorille". Minä EN OLE antautujatyyppiä. Minun mukaani läksii muutama hönö MEGadorka eli kyttä, jos sellaiseen mennään.


Mutta onhan tässä ollut vaikka mitä. Ja olen ollut muutamassa asiassa täysin ja selkeän ja kiistämättömän VÄÄRÄSSä joten oion nyt hieman niitä jos sallit ? Ja jos muistan.

Ensinnäkin, kyllä, Turku ON suomen persereikä. Mea Culpa, minä kun sitä niiiiin menin kehumaan ja mielin kielin olin... mutta kuten jo arvasitkin, minä ihan tässä KÄVIN(!), siellä. Ja en käy ihan äkkiä toiste. Eli jos luulette Turkua paskankaan väärtiksi niin hei.... idiootit... KÄYKÄÄ SIÄ ! HähähahahahaaAHAHA...sillä se harhaluulo varisee.

Ensinnäkin, siellä ei ole lainkaan(!) keskustaa eikä edes kauppakeskusta !! Jopa minun Nevadassani on molemmat  !! Ja tämä on sentään junttilaa Turkkuun nähden. 

Toisekseen ...siellä haisi ! Siellä löyhkää se jokin tyhmä mömmö siinä lietteess ä/ Aurassa. Jokin vesipöhö tjns. Sellainen pehmeä ja lämmin lantamainen "dunkkis".

Kolmanneksi, kaikki rakennukset muutamaa lukuunottamatta, on niitä Neuvosto-Korbusiaanisia kuvottavia HIRVITYKSIÄ mätäläjiä paskakekoja kuvotuksia saastoja mitkä tulisi HETI purkaa KAIKKIALTA. 

Neljänneksi...näin lähinnä yhden kyttäauton ja muutaman katuhampparin ja pari jotain valikoitua murjaania. JA Jetin Ferrarin.  

En toki itse isäntää. Taisi olla Ärrän sisällä jonka ulkopuolella tuo kaunotar venaili. Ollen ainuita nättejä näkyjä koko kylässä.


*

Ja kyllä; kävin Turuus koska kävin ensimmäistä kertaa sittemmin 90-luvun, risteilyllä ! En nyt mutta silloin niihin aikoihin kun tämä joukkopsykoosi alkoi hiiiiiljaxiin valua tietoisuuteen. Ja olin HYVINKIN läheisissä tekemisissä ja intiimeissä kahnauksissa mm ruotsalaisen sällipoppoon kanssa. En toki siis yhdynnässä, vaan kävelimme ohi toisistamme useammankin kerran laivan yökerhossa. Jossa pauhasi yllättävän hyvä bändi(!). JA samoin siellä pyöri ällistyttävä määrä KIINALAISIA !

Vittu !!  Ja jotka selvästi jo halveksivat sitä lähtöaulaa ja satamarakennusta, mutta SIITÄ voin olla täydellisen samaa mieltä. Se on niin kurja mitätön rumilus että masentaisi Korbusiaanin kusipäänkin.

Itse paatti oli se uusi ja melko khuul mutta yllättävän pieni Viiking. Ja merimaisemat jumalaisen komeita ! Minä sovin merille, myös horoskooppini mukaan, ja se pitää kutinsa. Siellä olen kuin lokki ilmassa tai kala veessä tai suomijuntti jäykkänä tottelemassa "viranomaista". Elementtiäni jo melko lähellä.

Ja erityismaininta "prinsessaleivoksesta" jota uskaltauduin laivassa kokeilemaan ja ...santsasin. Ja taisi parfyymi jos parikin tarttua mukaan. Ihan OSTIN siis, en "ostellut" kuten eräs kunnioitettu Vähemmistöryhmä.

Ja nukuin kuin tukki vaikka pelkäsin että aistin jotain hyytävää energiaa lähellä Estoonia parkaa. Mutta ...en. Enkä edes hoksannut missä vaiheessa mentiin siitä ohi tai yli. Ha oli muuten hyvät petivaatteet, kuten hotelleissa ym yleensä on. Eikä tällaista kurjaa lumppua ja roskaa millä me miehet tuppaamme (joutua) nukkumaan omissa oloissamme. Moni koditon pummikin nukkuu paremmin, sanonpahan vain..

*

Toinen asia jossa olin hakoteillä on parjaamani "mobiilipelaaminen". Näet... on käynyt nyt niin että minä olen hankkinut, väliaikaiseksi luuriksi, tuollaisen "välimallin" eli halppispuhelimen, joka siis EI OLE minun tyyliäni ja juttuni vaan vain paras on kyllin hyvää ja laatu on minun juttuni, mutta siis hommasin Samsungin tuollaisen keskitason luurin kun vaihdoin vanhasta Galaxysta ja woehan vittu ! Jumalauta sitä näyttöä tekisi mieli lähes nuolla, se on päästä päähän ja aivan lumoovan upea ja helvetin skarppi kuvanplaatu ja se pieni pistekamera ei meinaa mitään siihen extenttiin etten erikseen edes huomaa sen olemassaoloa. Ja päätin ihan huvikseni kokeilla mikä hullutus on se "Phabzii" eli PubG ja Fortnite. Ja jep ! Jumissa ollaan ! Eli PubG koukussa. Kuin kala ongessa. Fortnitea en saanut edes toimimaan, se pyytää vain jaaaatkuvasti lataamaan 4:n GIGAN(!!) kokoisia lisäosia ja siltikään se ei edes käynnisty joten un-installoin eli poistin, koko paskan. Mutta phabzii .... houlii FAK jotta se ON hyvä ! Nyt snaijaan miksi jotkut vaivautuu jopa pelkällä kurjalla kännykälläkin pelaamaan. Se on vain turhauttavan armoton peli ja niin tupaten täynnä ählämeitä ja intialaisia ettei o tosika. MIKSI ?!?! Eikö niillä ole omia servereitä eli palvelimia, vai onko niillä todella jotenkin HYVÄ ping Euroopan servulla ?!!? Mutta ne ählyt on totaalisia tehojyriä petoja, niiden tiimiin kannattaa päätyä, ei sen ulkopuolelle. Siinä pääsee heeeelposti itse kylkiäisinä ja siivellä, kun vain pyrkii pitämään niitä elossa ja menee hännystellen pitkin seiniä ja nurkkia ja "spottaa" vihollisia niille napsittavaksi. Vaikka olen itsekin jo aika piru ja snaijaan jo mitkä aseet on hyviä ja mistä pysyä loitommalla. Mainittakoon että sain juuri eilen ensimmäisen tapon lähietäisyydeltä pumppuhaulikolla ! Odottelen aploodienne hiipumista....

....Niin nin sain sen nurin siellä uudessa aivan loistavassa erämaakentässä. Elukka parka. Mini14 on loistava ase ja joskus jopa se Kar98, AWM eli pelin tehokkain MEGAtykki, joka kerta kun sen saan Taivaanlahjana niistä taivaalta tippuvista tavaralähetyksistä, minut tapetaan kylmästi ennenkuin saan suuta auki tai kissaa sanotuksi saati sillä aseella mitään aikaan, eli odotellaan vielä ekaa kaatoa sillä. Hieno se on kyllä ja tappaa melkolailla laakista kuten M24:kin. Eli ehkä sniidukiväärien klassikkojen kungi. 

Jollette ole PubGeehen tutustuneet niin tutustukaa, jumalauta se on ihan mahtava. Vaikka turhauttavaa ja idioottimaista lääppiä pelkän kännykän näytöllä, mutta kyllä se yllättävän hyvin toimii kun sen vain hoksaa ja siihen tottuu.

*

Zou Rougan lähti tuubista kuin kuppa Töölöstä ja talkkari katolta ! Hah... en tiedä mitä mieltä olen siitä hepusta nyt. Olen siis katsellut sitä tai olin siihen asti kun lähti. Samoin olen alkanut tiklata sitä Himmeää Hölmöä, eli "Tim Pool" nimistä pallopäätä. Se on ainut viihdyttävä "tubaaja" tai podcästeri tai mikä lie mikkihiiri se on. Onhan se mulkkukin kyllä ja sellainen ärsyttäväkin joskus jne mutta se saa nopeasti paljon sanottua ja minä omaksun nopeasti paljon, ilomielin, ja Dimillä pysyy "fokus" ihailtavan hyvin puheissaan ja se on aina sellainen perus ärtynyt, näistä tykkään. Ja se sen "resident idiot" hahmo tai heppu, se paikan kevennyshöynä eli Ian...oi, minä sitten lähes rakastan sitä tyyppiä. Miten ihanana ihanan tyhmä hemmo ! Ja siltikin niin ...viisaskin välillä, ja sellainen Apinoiden Planeetta tyyliin hyvännäköinen anglohippiheppuhan se on. Mitä viihdyttävin apinamies. Ja Timin se jakso missä oli Hra Anarkia eli Maikhl Mälis eli Michael Malice ja itse Älex Zouns eli Alex Jones.. se oli lähes pullotettua salamointia !! Hahaa, sekä se minkä tuubi repi ihan pokkana alas että se uusintaversio.  Samoin se joku joka puhui "konekeijuista" tai mitä ne onkin, tuonpuoleisen ulottuvuuden jotain "portinvartijoita" jne... wau. Koska TIEDÄN asioista tuonkaltaisista jonkin verran ..minä olen sangen ymmärtäväisen avoin tuon  suhteen.

Muta kyllä siinä hyviä jaksoja on välillä, ja kohtahan se tuossa juuri alkaakin taas jollei ole jo par´aikaa menossa, tämän päivän striiminsä. Se on tavannut olla klo 03:00-05:00 tai vähän yli. Ja katsokaa piruuttanne se video "missä Tim Pool asuu"...JU-MA-LAUTA !!...AATELKAA ihan hetki että se sälli on tienannut sen vitun tehdasalueen kokoisen Hotellin näköisen ja kokoisen kompleksinsa JUUTUUBrahalla !!! Kristus vittu !!!  Ja aatelkaa että senlaisen MEGAlukaalin saa Amerikassa alle tasan miljoonan !! Suomessa noin giganttista maalais-idyllihotellin tai majatalon kaltaista kokonaisuutta ei paitsi OLE, mutta saisi ikinä alle 10 miljoonaa €. Timillä menee siis HYVIN ! Toooosi tosi hyvin. Kateex miltei käy. Vaikka meneehän se tässäkin, avaruusaluksen uumenissa.

Olen löytänyt myös  sekalaisia muita uusia loistavia Youtube kanavia joista laadin oman juttunsa tässä piakkoin.


*


1 asia jonka tuon tietoisuuteenne tässä Tilanneraportissa, on että tiedättehän ne sellaiset huppu-lippis päiset nuorisokusipää ääliö-kauhukakara juoponäpärä rikollislaumat ?! Niin nin ne sellaiset pikku katu -sosio ja -psykopaatit alkoi minulle vittuilla ja aukoa päätään ja uhkaili piestä tuolla katutasolla, kun menin perkele ja kävelin !  Mutta vähänpä tiesivät kuka ja mikä olen ja minä käppäilin suoraan päin ja sanoin että kerjäävät verta nokastaan. Siinä vähän hölmisteltyään ne on jättäneet minut rauhaan mutteivät vartijaparkoja näillä seuduilla. Kiittäkää Paholaisen Skidit ihan tasan oikeesti onneanne ja Lucifertätiänne etten ole aseistettuna liikkeellä, sillä uskoakseni voisin teloittaa teidät koko paskasakin johonkin missä EI ole kameroita, kuin "Leon - The Professional" ja jatkaa matkaani. Minua ei lainkaan häiritse kusipään ja mitättömyden KUOLEMA. Mutta Tavallisia Ihmisiä se näyttää häiritsevän, aivan äääiiimistyttävään extenttiin. Mutta hei; sellaista on kun EI TIEDÄ. Eli olla tyhmä jne. 

Sitäpaitsi minä olen paitsi ihan oikeasti ja AIDOSTI ===> VALMIS kuolemaan, minä aktiivisesti HALUAN sitä. Joten ...sitä voi olla sangen peloton. Ja tästä opin ja annan opin sinulle typerä  pölvästi Perkeleen lukijani, ilmaiseksi, että totta se ON; kiusaajat ym lopettaa tai ottaa pakkia yllättävän sataprosenttisesti jos vain laitat kovemman kovaa vastaan, ja se on AITOA. Ne on ihan totaalisia nynnyjä, SIKSI ne on LAUMOISSA ylipäätään ja ne TIETÄÄ tämän. Ja jos SANOT tämän niille => se SATTUU. Jos siis haluat jonkin psykoemotionaalisen ASEEN niitä kusivittuja raukkoja paskaraitoja vastaan niin sano niille vain TOTUUS. Se SATTUU pohjasakkaan. Ja ihanan hyvä niin. Se lämmittää mieltä.

*


Mutta eniwei ja Summa Summarum:  jatketaan tästä. Koitan saada suuni kiinni ja silmäni räpsymään, tilanteen pöllämystyttävyydeltä ja kommentoitua asioita ja tuotua teille sitä mitä teissä EI OLE  eli munaa ja YTYÄ Deus Ex ja ad absurdum ja infinitum. Minä räiskin täältä taustalta käsin taas. Vaikkakin olen venaillut sitä sotaa ja meteoriittia ym. Mutta kattellaan nyt.

Ja tähän lopuksi Phabziistä eli PubGeestä (mobiilipuolen kolmannen juhlavuoden) saundträk-bilebiisi joka on aidosti hyvä ja lähes loistava musaakkikappale ja joka jäi päähän pyörimään, ja tuo sen esiintymislavan Erangelissa mieleen. Ja vainoharhaisehkon fiiliksen että ...jok...ei jumalauta ?!...hei ?!...vittu joku näkee mut ihan takuulla !! Jostain tuolta laajoilta aroilta ja synkistä pusikoista... ?! Täytyy mennä !


https://www.youtube.com/watch?v=zY-ugO6SCBQ













Cheers !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti