torstai 14. elokuuta 2014

Neekerinpaijaus

Kirjoitan tässä vain äkkiä spontaanisti kun mieleeni tuli ajatus tämäkin kirjoittaa, että: olen taas kokenut syvällistä inhotusta (viimeksi tätä kirjoittaessa) nähdessäni erilaisissa mainoksissa ja muualla TV:ssä neekereitä !!
Ja sitä erityisesti kuinka ne on nyt muka sitten "ihan itsestäänselvä, jokapäiväinen, tullut jäädäkseen, khuuli ja mitätön juttu!! heei, chamaan!! diil withit!" -ei tasan käy eikä kuku !

Etoo kun valkoiset näyttelee (eritoten ...näyttelijät!!) ottavansa vaikka jonkun neekerilapsen avosylin vastaan ja tuntevansa sitä kohtaan syvää kiintymystä(yäk!) ja kuinka valkoiset leikkii aina tuntevansa jotain, mitä vain, muuta kuin vastenmielisyyttä ja inhoa nekruja kohtaan. HAhahaAha, vitun urpot, ei niitä kohtaan voi tuntea muuta kuin vastenmielisyyttä !! se on ihan vain jo biologian sanelemaa.

Vaikka kuinka leikitte.

Se ei eroa paljoa siitä kun se vitun Kanadalainen hullu, taisi olla joku Timothy... Mac...jotain, no kuitenkin -se hippi mikä niitä karhuja silitteli ja sitten tuli niiden syömäksi, niin nin se ei eroa paljoa siitä hermostuneesta ja lähes hysteerisestä, suustaanvaahtoavasta (lähinnä itsensä) vakuuttelusta mitä se niiden karhujen kanssa piti "en minä sinua pelkää! minä rakastan sinua!! nii, nii... nii minä lakastan sinua kalhusein aaaww ja blääblääsössön sössön söö" -kun valkoiset pulppuavat tätä tympeää mantraansa nekruja kohtaan !! "Minä lakastan sinua muljaani, minä lakastan sinua...bläääh äbäläwäbälä blwääää nän nän nää"

Ainut syy sanoa noin, on juurikin tuon vastakohta !! Eli se, että sinä et oikeasti rakasta sitä "rakkautesi" kohdetta !! vitun paviaani. Jos oikeasti ...jotain, niin sitä ei tarvitse edes sanoa. Ja te kaikki tietänette jo tämänkin.

Yöööööööööööööööäääääääkkkkkk !!!

Deep down, we´re all da same,  aite !!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti