maanantai 28. maaliskuuta 2022

Ryssien Öljy..

 MITÄ VITTUA !!


JUKOLAUTA !! Ei ..vittu ei saatana.. siis ti..eÄäs sogjslengs .gs.e täääÄÄÄH !??! MIT´TÄäh !?!?

Olenko minä itseasiassa koko tämän  ajan, AINA; syödessäni jotain missä on "auringonkukkaöljyä".. syönyt itseasiassa jotain mikä tulee ukrainasta / RYSSÄLTÄ !!?!?!?! Mi.......?..jumalaut MITÄ !! MITÄ vittua minä oikein luin !!!!?!? NYT sitten riittää saatana. Teidät tulisi viipymättä, nyt  tässä tämän aamun aikana ampua.


Jumalauta ..mit.... eli siis suurimmaksi osaksi mm Taffel on käyttänyt   R Y S S Ä L Ä I S T Ä  ruokaöljyä !?!? RYSSÄLÄISTÄ ?!! Olenko siis lukenut ja ymmärtänyt oikein ?!! Taffelin, luetaas tämä nyt oiiiikein hitaasti.. Taffel on käyttänyt sipseissään ym.. KOKO    TÄMÄN   AJAN ===> R Y S S Ä L Ä I S T Ä auringonkukkaöljyä ?!:..









H Y I    V I T T U   !! Hyi saatana... ei jukolauta .. eijeijeijeijeijeijiejei.. ei ..nyt kuvottaa nyt kuvottaa niin vitun perkeleesti. Tämän te saatte maksaa.

Jumalauta jos häpeämättömästä häikäilemättömästä pyyteellisestä puhutaan.

HAISTAKAA Taffelkin VITTU !! Suksikaa helvettiin sitten, tähän LOPPUI seinään minun sipsien ym osto ja olen mielestäni ollut aika merkittävä asiakas.


Ette katsoneet esim.. tyyliin  "tarpeelliseksi" tjms jossain vaiheessa esim..mmm emmätiä.. TIEDOTTAA ihmisille / "asiakkaille" että "jaa niin ja me käytetään muuten noista likaisista primitiivipaska-slaavimaista-uutettua paskaöljyä! bon appetit!".. haistakaa vittu. Vitun ahneet paskat. Moraalittomat mulkut.


Jos sipsiä haluaa  niin nyt täytyy alkaa katsella jotain niitä Englantilaisia Kettle-sipsejä tjns, ja täst´edes on katsottava HYVIN tarkkaan joka saatanan ruokapurkkia ettei vahingossakaan osta MITÄÄN missä on auringonkukkaöljyä.

SAMOIN... se voisi olla jos mitään, kun niin PAKOTATTE kaikkia kaikkeen, nin voisitte muuten pakottaa nämä halveksittavat vitun kauppiaat ym MERKITSEMÄÄN äärimmäisen selkeän selvästi paketteihin SEKÄ alkuperämaan itse tuotteelle, ETTÄ sen ainesosille / osille. Minä haluan ainakin aina tietää ja TARKASTI mistä mikin on kotoisin, tällä on minulle aivan KAIKKI  maailman merkitys.

Mutta tuollaisille yksinkertaisille muuleille jotka märehtivät mitä vain lantapaakkua minkä nokkansa alle saa ja jotka ei muutenkaan mistään mitään välitä  tai ymmärrä, sillä ei ole kai mitään niin  väliä  mutta minulle on.

Jumalauta Taffel saatana !! Ei jumalauta vittu ...ei VOI olla totta !!

Minä olen tästä paljon järkyttyneempi ja yllättyneempi kuin saattaisitte luullakaan.

Minä en ymmärrä atomiakaan MIKÄ saa jonkun sijoittamaan YHTÄÄN ryssään. Miten joku EI  koe sitä kuin ydinsäteilevänä löyhkäävänä rumana  paskaläjänä ?!! Minä tarkoitan tätä koneen "suoraan  asiaan" vakavuudella. Mitä VITTUA teidän päässänne oikein pyörii !? MIKÄ saa jonkun näkemään neekerissä tai ryssässä tjns MITÄÄN hyvää tai haluttavaa tai toivottavaa tjns ?!


Suksikaa kusipäät helvetin vittuun.


WAU minä olen järkyttynyt. JUMALAUTA saatanan voitonkiimaiset ahneet periaatteettomat petturit ahmatit. WAU !!

WAU teidän kusipäisyyttänne !



Kiitti vitusti.















Jumalauta ! Vittu tunge se VITUN öljys perseesees saatana !




HYI VITTU !!


Y Ö K !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti