perjantai 20. heinäkuuta 2018

TAAS laulujen sanoista.....

Tämä on pitänyt jo kauan kirjoittaa, joten kirjoitan äkkiä nyt jotakin ja saan aiheen pois päästäni.

Esim Vain Elämään tuolla viimeisimmällä kaudella oli se biisi "Savanni Nukahtaa".
Jäin ajattelemaan kuinka vitun TYHMÄT sen sanat lopultakin ON, ja eritoten kun muistaa että ne on Vihreän Demoniämmän "Anni Sinnemäen" kynäilemät !!

Se siis luulee raukka olevansa "leijona" ! Se pieni kommarimuija ? Se joka sölköttäessään räpyttelee muistaakseni silmiään ikäänkuin sillä saisi "poliittista valtaa". Joka on jokin mäyräkoiran kokoinen. Helsinkiläinen vasemmistolainen pieni nainen.
SE. Se on leijona !

Siinä se on vain halunnut kirjoittaa jotain mikä kuulostaa joltain kaukaisen ihmeelliseltä ja Suurelta Maailmalta ja sen sellaiselta hölynpölyltä. Joltakin "runolliselta" tjns. Johon moisten keskinkertaisuuksien ei pitäisi IKINÄ lähteä ja ryhtyä.
Ei IKINÄ ! Ei koskaan.

Ja luulen että se on vain halunnut sanoa / kirjoittaa ja sitten laulaa "apinanleipäpuun".

Ja onhan se hauska nimi ja sana !

*

Sitten jäi SE mietityttämään että miksei se vitun virtahepo, se iljettävä ISO  röyhtäilevä vitun sikaniska läskimöykkypaska, eli Viskari, voinut muuttaa niitä sanoituksia kun pilasi sen biisin "minä suojelen sinua kaikelta" ? Miksi sekin örisi ja hönki että "..minun hento käteni ei torjuisi"... anteeksi mutta SINUN KÄTESI EIVÄT OLE HENNOT !

Vaan ISOT lihavat ja paksut läskinyrkit.
Kuin jonkin ISON ja lihavan - läskin olennon kädet. EI siis hennot !!!

*


Miten SANNI   KEHTAA julkaista sen sellaisen biisin missä se sanoo "pei bei peibi..m" sillä äänellä ?!
Juuri tuossa eilen taas mietin kuinka muusikoilla EI OLE juurikaan huumorintajua tai itsetietoisuutta. Ne vaan KEHTAA !

Minä INHOAN omaa ääntäni, ja miettisin TUHANNESTI ennenkuin julkaisen jonkun tuollaisen bei-bei-beibi lauseen, muttei SANNI.

*

Jouduin myös alttiiksi Amerikkalaiselle Idiootti / "Rappio" musiikille ollessani liikkeellä, sitä kun pauhaa aina ja joka vitun paikassa, ikäänkuin kaikkien henki riippuisi siitä.
Ja että se on vittu kauheaa ! Se on niin vitun kamalaa roskaa että tekisi mieli heittää kaijuttimet maahan ja piestä ne golfmailloilla tjns. Tai vain sammuttaa se musa.

Kuulin esim sen, ehkä ensi kertaa sittemmin kun se oli uusi ja kaikkialla, sen VITUN rasituksen missä jauhetaan ".tis lav häs teiken its toullon mii..."

V I T T U !!!

Toivottavasti tuon vitun vollotuksen määkijä on ammuttu.   VITTU miten typerää saatanan paskaa !!!

Mutta ihmiset ei HERÄÄ tähän, ennenkuin kuin jokin elämässä HERÄTTÄÄ ne. Minä TIEDÄN tämän. Sille ei oikein valitettavasti voi mitään.
Tosin minä inhosin tuota AINA. Minä olin  AINA   MINÄ.

Minä todella INHOAN sitä että kaikki on yleensä aina ja vain amerikkalaista. Minä INHOAN Amerikkaa ja sitä mikä siitä tuli lopultakin, ja sitä että koko maailma on siihen niin lääpällään ja siihen niin kiinnittynyt.
Olen KYLLÄSTYNYT totaalisesti koko paskaläntiin.

Olen kyllästynyt koko elämään ylipäänsä, ja eritoten siihen että täällä vallitsee näemmä AINA, joku vitun "imperiumi". Joku Suuri Apinain Valtakeskittymä, joka typerysten mielissä ulottuu lähes johonkin toiseen ulottuvuuteen.

Niitä on vain PALJON ja ne on ulospäinsuuntautuneita ja aggressiivisia ja tietämättömän naiiveja ja sotaisia. Sellaisia on anglo-engelsmannit.
Maailma RAKASTAA typeriä ja pahoja.

Ja niillä on tuotteita, toisin kuin kommunisteilla(!), joita maailma rakastaa. SIKSI ne menestyy.

*

Kyllästyin jo tähän tekstiinkin, ja sen kirjoittamiseen. Haistakoon vitun.


Kyllä te TIEDÄTTE. Sanoitukset on tyhmiä ja takapuolesta ja kaikkea paitsi syvällisiä, ja useimmiten vailla MITÄÄN merkitystä. Kenellekkään, mistään syystä.


Shou vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ........



Ei vittu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti