sunnuntai 29. heinäkuuta 2018

Kubrikki ja kuuhunlaskeutuminen ja muukalaiset

https://www.youtube.com/watch?v=NOWmfYlJomQ





Aha. Sehr gut. Tämä oli tässä, nyt TIEDÄN.


Minulle tapaus on nyt selkeän selvä.

^ POIKKEAVAN ^ hyvä ja SELKEÄ ja lyhyt ja ytimekäs video !!! Vaika NÄYTTÄÄ tuollaiselta pinnallisen Amerikkalaiselta "popkorn viihteeltä" tjns, mutta on itse asiassa PARAS koskaan katsomani video aiheesta.
Siinähän se on jumalauta koko juttu !! Plain and simple.


Eli: jos haluatte TIETÄ totuuden kuuhunlaskeutumisesta, katsokaa tuo. Sitten tiedätte. Se ON siinä. Minä TIEDÄN.


Ainoa mitä jäin miettimään, on noiden muukalaisalusten ulkonäkö !!!? Mitä VITTUA !
Nehän näytti siis ihan tod. enemmänkin Amerikkalsiten OMILTA mutta kenties 60-luvulta nähtynä TULEAISUUDEN versioilta, niistä niiden sukkuloista. Mitkä se vitun nekru kai junaili / poisti    pois käytöstä.

Enkä ole koskaan ennen nähnyt MITÄÄN kuvauksia niistä aluksista, mistä ne astronautit ihan selvällä enklannin kielellä ON SANONEET että "ne on valtavia ! Ja ne on täällä...katselevat meitä!" jne jne jne.

Kuka vain joka HALUAA ymmärtää; sinulle ON JO tarjolla, tälläkin vähällä, enemmän kuin tarpeeksi TIETOA ja TODISTEITA.  Tosin MINULLA on se(kin) etu että olen nähnyt näitä olentoja ja aluksiaan, joten kun sen TIETÄÄ sinne pohjalle, on tuo loppu hyvin yksinkertaisen itsestäänselvää minulle, mutta suurin osa teistä luulee olevansa tyhjässä kosmoksessa, maapallolla yksin....kaiketi jonkinlaisten "tasavertaisten" nekrujenkin vielä (thahahahaahah aaAaAAAaaaaaaaa!!), keskellä ja elämän loppuvan fyysiseen kuolemaan jne jne... emmätiä; vittu te olette säälittävän, oksettavan, naurettavan ULTRAtyhmiä typeriä perkeleen, vastenmielisiä, isoja lihavia paskoja. Kuin virtahevot tjns.


Minä VAADIN korvauksen teidän seassanne "elämisestä". Ja sen on oltava suurempi kuin koko tämä KOSMOS. Ja minä TARKOITAN tätä.



"Kiitti".














P.s En ole IKINÄ tykännyt Kubrikin leffoista, en sitten yhtään, vaikkakin ymmärrän tuon "Avaruusseikkailun" melko ällistyttäväksi tekeleeksi 1960-lukulaiseksi leffaksi(!!), mutta täytyy sanoa että melko pätevä äijä se sitten kai oli !!! Vaikka juuri hänen takiaan, iroonista kyllä, tavalla tai toisella, tämän juttu on näinkin tiedettävissä (virheineen päivineen) jne.
Joten kiitti kai Stänli.


P.s 2 Tuo on abaut minun älyiseni kai, tuon ÄO:n osalta. Tai OLLUT, kuoluthan se ON nyt.



P.s 3 Taitaa olla että olemme, tällä kertaa kyllä ihan ME, totisesti,  tavallaan jopa "velkaa" niille muukalaisille, sillä ilman niiden välliinmenoa; olisi kuussa Amerikkalaisten (biletys ja) Laivasto Tukikohta ! Kuin jossain vitun Hawailla yms, joten "Imperiumi" ulottuisi aina kuuhun saakka. Ja SE etoo minua todella hyvin suuresti.
Todella.


Kiitti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti