maanantai 16. huhtikuuta 2018

To:> "Mikael Kabriel"

https://www.ruutu.fi/video/2758503


Katsoin tuon, en muistanut koko biisiä.....nyt jäin tähän istumaan ja tuijottamaan tyhjyyteen. Nyt kirjauduin tänne vain kirjoittaakseni vastauksen yhteen "lainiisi", kun havahduin tässä toljottamiseeni.


Ensinnäkin loistavasti sanottu; "onks mull vikaa silmissä kun nään sun hahmos pilvissä".

Niin nin halusin vain vastata että ei. Ei ole. Ja olen itse nähnyt ja kuvannut(!) kuolleen hahmon, täysin odottamatta ja vahingossa, pilvissä.
Ei olisi tullut moinen mieleenikään ennen kuin tsiigasin ottamani kuvan myöhemmin ISOLTA ruudulta. Tosin näkyy se kännykässäkin, ja kiistatta.

Jos joku sanoisi edes sanan "pareidolia"....ainakin teorian ja mielikuvituksen tasolla "vetäisin vain lättyyn".
Ne ei TIEDÄ.

Sinä TIEDÄT.
Minä TIEDÄN.

Ne jotka ei tiedä, ....ne ei tiedä.



Minähän SANOIN tämänkin; olen nähnyt ...sekalaista jotain mitä voisi kutsua sanalla "ilmestys". Deus Ex.

Minähän SANOIN senkin; olen sen päämulkun KANAVA.



HAISTAKAA KAIKKI VITTU !!  (Näin sanoo siis Luojakin, minun kirjoituksellani!)




Kiitti.














P.s Kipua (!!!).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti