torstai 4. kesäkuuta 2015

Kolee Karju Biitsillä

Katsokaapa mitä minä löysin !!



" Vittu mä oon siisti!! ....kuinka siisti mä oon ?! ....ei jumalauta ...hei ?!?!.. vittu mä oon SIISTI !! "


Onko vittu VÄHÄN kolee !!?! vai ? what !?!?

Voiko karju khuulimmaksi enään paljo tulla !?!? No ei tietenkään voi !! Tsiisus vittu !! Vittu miiikää karju !!
Se näyttää itsekkin ymmärtävän, käsittävän, oman khuuliutensa ja tilanteen rokkaavuuden ja nauttii siitä ihan kybällä ja "staililla".

Siinä on ylpee ja komea karju !! Ja tuo simpanssilta näytävä Miki Ruunikin tuolla taustalla. Mutta vitut SIITÄ.
Katsokaa tuota ylpeyttä ja tyytyväisyyttä hohkaavaa karjua !! JUMALAUTA, että se on khuuuuulllll.

Ihan täysin mahtava kuva.

Miki Ruuni löysi kai Narnian !!

P.s Olisimpa minäkin edes joskus noin täydellisessä tyytyväisyyden Zen-olotilassa kuin tuo mahtava sika !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti