lauantai 6. kesäkuuta 2015

2 Uutta musavideota

https://www.youtube.com/watch?v=aammIc3_I0c  Anna Abreu  -  Bandana

Notta...voihan vinetto !!! Aika makiaa. Aika khuulia. Upeita nämä kaikki videot nykyään jo on, ei siitä pääse mihinkään. Ja minä jopa ihan tykkäsin tästä, tämähän on hyvä kesäinen lällätys ja Anna.... Annaa kelepaa kyllä katsoa jos ei muuta.

Ja minä ARVASIN tai tiesin, että heti ensimmäinen kommentti olisi jotain negatiivista paskaa tyyliin "buuu!! tää on ihan paskaa!! sä oot ihan paska!! tuu pois sieltä!"  ja oikeassa olin !! HAHahahaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Suomi = nyt Haliwuudissa !! Nykyään se kai ilmaistaan näin: Suomi@ #Hollywood  tai jotain... ?!

Ja sitten....

https://www.youtube.com/watch?v=4ETI6yVrr6k  Maija Vilkkumaa  -  Lissu ja Mä

Upeaa. Tykkään !! Olen aina pitänyt Maijaa kovassa huudossa ja tämä on jopa parempaa kuin se vanhempi "rok Maija". Hyvin moderni PerusVideo, mutta oikein hieno ja tyylikäs ja kaiketi ihan kappaleeseensa sopivakin vielä. Ja Maija... Maija on hyvin fotogeeninen akka, varsinkin tietyissä valaistusolosuhteissa ja tietyistä kuvakulmista joilla on tässä ymmärrettykkin operoida.
Odotan poikkeuksellisella innolla uutta, vasta syksyllä, tulevaa levyä.
Silloin saadaan vihdoin myös uutta Chisua / Kisua.

Viiiiihdoin edes jotain uutta kuunneltavaa !! Mutta siis vasta syksyllä ! Eli: rauhottukaa ny perkele siellä sitten.



Oujeaaah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti