torstai 8. kesäkuuta 2023

UAP / UFO uutinen

 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9ebdaca5-9ad1-4188-9c9c-5f4a9397af95


Vai että kutsuvat nykyään Uapeiksi ? Tyhmä nimi, UFO oli paaaljon parempi ja hienompi ja siinä on tiettyä ytyä yms.

Mutta tätä minä olen koittanut koko ajan sanoa, ne olennot ja aluksensa ovat yhtä todellisia kuin lattianne tuolinne seinänne ja kissanne ja juntit kaljanne ja ovat olleet täällä jo ennen ihmistä käsittääkseni, ja kauan.

Te vain olette muurahaisia joille ei kerrota mitään ja te viihdytte tyhminä vastenmielisinä alkeellisen alhaisina ja tietämättöminä, siinä kaikki.

Minä olen henk.koht nähnyt sekä aluksiaan että niitä mulkosilmäolentoja, kaikki siitä on täyttä totta 100 %. 

Mutta tällaiset asiat on minulle sitä mitä ne onkin, normaaleja, mutta tyhmille ja tietämättömille ne on jotain "äärimmäistä" ja "yliluonnollista" ja poikkeavaa ja mitä kaikkea.

Mutta summa summarum, mahtavaa jos tämä alkaa VIIIIIIIIIIIIIHDOIN tulla aidosti ja oikeasti julki !!! Saattepahan vitun paskaläjät kusipäät pyydellä vaikka polvillaan anteeksi kaikilta joita olette pilkanneet ja joille olette nauraneet viimeiset mm..1000 vuotta ? yhteen mittaan. Vitun tyhmät mulkut saatana.


Hei ääliö; näitä kaikkia asioita on olemassa ! Diil withit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti