tiistai 14. maaliskuuta 2023

Miten hätistää asiakkaat ?

 Pistämällä neekeri tai somppu tjns tiskin taa. Helppoa !


Minä olin tuossa joku kerta aikeissa mennä Hesburgeriin, jota en mielelläni tee parhaissakaan olosuhteissa, mutta onneksi näin jo ovelta että ei vittu, siellä hääriikin tiskillä jumalauta ihan Afrikan savesta ja sarvesta kotoisin oleva ihan ihka aito mutapaakku eli neekeri. Joten jätin bissnekseni sikseen.

Minulle kävi myös sen Pizza Raxin kanssa samoin, johon menen parhaassa tapauksessa ehkä 2 kertaa vuodessa, mutta siellä hääri sitten jumalauta saatana somppu tjns !! Ei kristus VITTU saatana. Mikä teitä oikein vittu vaivaa ?!?

MIKSI minä menisin johonkin paikkaan joka katsoo neekerin kuuluvan valkoisen ravintolaan ? Tai somalin tjns. Miksi minä haluaisin mennä moiseen räkälään ??

MIKSI yksikään bissnesskäärme tekisi ITSELLEEN moista hallaa että palkkaa jumalauta jonkun VITUN nekrun, vain näyttääkseen tyhmien kommarien silmissä kai kelvolliselta ja mukavalta mukiinmenevältä tottelevaiselta vitun mäntiltä orjalta ? Miksi ampua itseään jalkaan ?


"Hei, maaainio idea ! Palkataan neekeri"

"joo!"


Sanoi.. ei kukaan koskaan. Ainakaan tuota alempaa ^.

Suksikaa helvettiin.


Ja jos haluatte pysyä bissnesskelpoisina niin ÄLKÄÄ todellakaan helvetissä palkatko mitään vitun alkumiestä tai muinais-apinaämmää vaan ihan paikallinen Fintiaani tai joku Saksalainen tai Ruotsalainen tai Sveitsiläinen tjns. On hyviä asioita esineitä paikkoja ja olioita ja sitten on nekrut yms ja niiden "maat" ym.

Mutta juuri mikään ei lähetä minua ovelta ja ovesta ulos nopeammin, ei edes portsari, kuin neekerin tjns näkeminen ja näkyminen siinä jossain "salissa" tai tiskillä tai baarissa tai missä lie, jopa ulkopuolella lilluva nekru saa minut jo epäilemään ja turhautumaan jne.

Vittu ymmärtäkää nyt jo saatana että JOS haluan nähdä neekerin ==> menen AFRIKKAAN !  Hyvin hyvin yksinkertaista. Jos haluan nähdä jäävuoria ==> menen jommallekummalle navalle.

Jos kaipaan brutaalia kovakouraista aivotonta primitiivistä tyhmää myötähävettävää barbariaa ja silkkaa likaa ==> menen lähi-itään tai Afrikkaan.

Ja näin edelleen. Ei vaikeaa.


Ä L K Ä Ä  tahriko suomea neekereillä yms, vaikka MITÄ tuntisitte vitun mäntit mulkut, ÄLKÄÄKÄ missään tapauksessa ottako sellaista apinaa töihin puulaakiinne. Tai AINAKIN minä kartan sitä puljua. Ja minä olen ihan paras mahdollinen asiakas.







Mmhm jaha, ja mitäs teille saisi olla ?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti