keskiviikko 22. maaliskuuta 2023

kyttien pahuutta TAAS

 https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c074040a-752f-42fa-9490-c5c80352d134


Ei kovin idioottia, turhaa, pikkusieluista, ämmämäistä naurettavaa vitun KIUSAA ^. Holy shit !

VITTU mitä nilkkejä nilviäisiä olette systeemin pikku kätyrit !!! Mutta teille on luvassa ihan oma kiirastulenne ja paikkanne helvetissä. Jos ei muutoin niin MINÄ järjestän sen, ja saatte naaaaaaaaauttia omasta jurakautisesta inttävästä ocd-neuroottisesta vaateliaasta muihinpuuttumisestanne iiiiiihan itse. Loputtomiin, toistuvasti, pakenematta, poikkeuksetta. Amen.

Tämän minä vaadin myös "isältä" - ja kaikki kenellä on enemmän ymmärrystä mistään kuin ..no jollain perushönöllä nynnyllä "mä oon systeemin pualella!" älykääpiöllä.

Mä en o. Minä olen hengen ja totuuden ja ymmärryksen ja vapauden yms puolella. Ja jos teitä ahdistaa ns "rikolliset" niin hei.. tappakaa ne. Tai tehkäämme jotain YHDESSÄ kyseiselle uhalle, mikäli se on niin akuutti uhka eikä vain pienessä MIELESSÄNNE suuuuUUNNnattomaksi paisunut naurettava ja epärealistinen uhka. (Mistähän moinen paisuminenkin mahtaa johtua ?..)

Eniwei, kuvottava tapaus. Ja ihan tavallista ja peruskauraa kyttien seinähullun sekopäisessä ja läpikotaisin läpimädän sairaassa ja PAHASSA ja erehtyneessä maailmassa. TUHOTAAN jonkun elämä ja psyyke ja absoluuttisen ja täydellisen lopullisesti VAIN koska.. "meijän papereissa lukee näin?!".. vitun aivottomat autistiset byrokraattirotat.

Mutta hei, kuten sanoin; teidän aikanne tulee vielä. Isotelkaa toki sillä välin.



Fuck Off



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti