lauantai 18. maaliskuuta 2023

Kaiken Loppu

 https://www.youtube.com/watch?v=uR-K5ArAjA4&ab_channel=AnythingGoes



Jaa.


Olemme saapuneet LOPPUUN.


AJATELKAA ihan oikeasti ja hitaasti ja oikein huolella asiaa ^. Mitä tästä edes ärsyyntyä, tämä on mennyt niin ABSURDIKSI ja super pitkälle kaiken tuollepuolen että tämä on jo ihan "out of bounds" kokemus, KAIKKI rajat on ylitetty ja kaikki on täysin mullinmallin ja sikinsokin ja seinähullusti ja jotenkin vain selittämättömän oudosti ja saatanallisesti.

Tuolla kommenteissa joku sanoi asian jonka olen tuntenut henkilökohtaisesti jo vuosia ja se kuuluu että on kuin olisimme jossain vaiheessa luiskahtaneet jonkinlaiseen väärään ja rinnakkaiseen aikalinjaan, todellisuuden johonkin virheenomaiseen versioon ja tuo on täsmälleen se mitä minä olen ajatellut ja tuntenut ainakin n 6 vuotta yhteen mittaan. Kera kaikenlaisen henkisen kokemukseni. Tämä EI OLE se mitä PITI olla, tämä ON jotakin muuta, tässä ON jotakin tekeillä, ja tekin tunnette sen muttette kehtaa aivopesultanne ja ymmärrä ehdollistumiseltanne uskoa omia intuitiivisia tunteitanne. Koska olette tyhmiä ja heikkoja ja helposti petettäviä, mutta minä EN ole. Minä näen kyllä kun jotain on tekeillä ja jotain on tekeillä.

Mutta hei, sanoihan se "Ra" jo 1984 että planeetta alkaa ja KAIKKI sen pinnalla, siirtyä neljänteen ulottuvuuteen ja sillä on ...sekalaisia seurauksia. Minä en epäile tuota YHTÄÄN, en siis sitten YHTÄÄN !!! Minä uskon tuon 100 % at face value, se on ainakin YKSI asia mitä on tekeillä. Ja sanon samalla Teille Kaikille™ - Für Alle Da -että NYT on vuosimiljoonan tilaisuus irrottautua Järjestelmästä / valtiosta ja kytistä ja laeista ja muusta ventovieraiden tyranniasta. Älkää hätäilkö ja olko liian kiireisenä, sen kun venailette ja tsiigaatte ja tartutte vain kaikkiin pikkuruisiinkin tilaisuuksiin, miniatyyrisistä virroista kasvaa suuri puro ja siitä suurempi koski / vuoksi ja se johtaa mereen lopulta.


Kohti VAPAUTTA !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti