keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Suomi EI SULJE rajoja



Se siitä sitten.

Kaiken toivon voi heittää.

Eli siis; Sipilä / "Pipilä" kävi SAKSASSA asti, myhäilemässä kiltisti Merkkel Äitimamman sylissä ja hymyilemässä kuuliaisesti alistuen ja vakuutteli siinä samalla kehrätessään, että "EI !! me ei olla tottelematta Mamma!!"  .....

Tiedoksi koko muulle maailmalle: Juha Sipilä EI edusta minua, enkä minä ole millääntavalla "legitimoinut" tai "voimauttanut" häntä tai Valtiota tai Poliisia tai edes Armeijaa, toimimaan MINUN olemassaoloni sijaisena ja minun "huoltajanani."

Sipilä EI puhunut SUOMEN vaan itsensä ja tietyn, pienen, jengin puolesta. HUOM !!!

Juha Sipilä; sinut tullaan kyllä muistamaan, don´t cha worry.

Me muistamme kyllä kaiken, ja teidät KAIKKI.

Minä en enää usko teitä oikein edes TODEKSI. Tämän on oltava jonkinlaista harhaa, Mayaa, jotain ....outoa ja metafyysistä ja ...tois-ulottuvuudellista...?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti