keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Sankari Kapteeni

Saksalaiskoneen Kapteenista leivotaan nyt "Sankaria".
Sankari Kapteeni, lähti kuselle eikä päässyt enää ohjaamoon.

No ...kieltämättä, on vaikea olla näkemättä tuossa sitä sankaruutta. Ja heeyy !? kukapa olisi tiennyt, että tuollainen riittää sankarin titteliin ?! Lähteä kesken lennon tai jonkin, vessaan ja tulla lukituksi oven ulkopuolelle !! Hahahaha, ooouuh män. Se käykin aika helposti tuo sankaruus. Minäkin pystyisin tuohon ! ihan leikiten.

Mutta minua ei lukita ovien ulkopuolelle !! olen pitänyt siitä huolta. Olen mm ohjelmoinut Datan avaamaan automaattisesti kaikki lukitut ovet jotka haluan auki ! Ongelma on, että hän availee jatkuvasti myös ovia jotka pitäisi pitää kiinni. Kuten ...miten tämän nyt ilmaisisi..?.. "vesiklosetin" oven !
Perhanan typerys.



" Ovi kiinni saatanan typerys!! perkele ! ...eksäny nää missä mä istun ?! "

Kerrankin, muistan, kun olimme matkalla Veridian 2:lle ja minä siinä sitten istuin kaikessa rauhassa ns "paskalla" ....tuli yht´äkkiä Data!! kaikista maailman droideista ja kyborgeista, ovelle ja tempaisi sen auki ja lähti sanaakaan sanomatta pois !! Hah.... on se perkele...

No ,mutta kuitenkin.

Onnea Kapteenille !! Post Mortem.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti