sunnuntai 3. lokakuuta 2021

Yht´äkkinen raportti !

 

" Uskothan SINÄ ainakin minua ?! "


Hei kuulkaa .... minä tapoin sen Kiinan Xi:n !! Sen presidentin .... ?.. Minä tapoin sen !!  En siis murhannut mutta tapoin .. e...

Minä ! Olen tappanut sen KIINAN presidentin !! 


Kävi niin että ... no... kävin tuolla aluksen futuristisessa (paska)huusissa ...jne.. ja no.. siinä se sitten oli, Xi !! Ehdin jo vetäistä sen pytystä ULOS, meillä on tämä futuristinen pytty siis, mistä paska lentää kuin tuulettimesta... ja... niin nin kuulkaa sinne se meni saatana ! Xi ja mitä lie muuta.


Mutta en ymmärrä ylipäätään miten tällainen on mahdolista sillä.. en ainakaan TAKUULLA ollut SYÖNYT Xiitä missään vaiheessa ja en oikein käsitä miten ja miksi se oli pyttyymme päätynyt ..?...!...alkaa haista jo aika mysteeriseltä kyllä tässä nyt.. 


Ja kai.... siis kyllä se se oli... joku sellainen pienehkö kumimainen ruttuinen haiseva tihrusilmäinen heppu se oli... Tokihan tuo kuvaus voisi vastata montaa muutakin mutta.. ei.. en ..no en tiä  ... mutta kyllä se oli mielestäni se Xi.


Xinne meni sekin kyllä sitten... en tiedä.. ehkä tästä nousee jonkinlainen Kansainvälinen Selkkaus™ kun huuhtelin sammakoiden kuninkaan avaruusviemäristä ulos, mutta otetan nyt ihan rauhallisesti vain, vielä tässä vaiheessa.


Pysykäähän nahoissanne (Tekin avaruusmatelijat).



Kiitos... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti