keskiviikko 14. syyskuuta 2022

Pari asiaa barbaareista

 https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0df33eb4-065f-4050-8789-e3e416d6b8f9


Halusin vain sanoa pari kolme asiaa.


Ensinnäkin, NYT voisi ALKAA olemaan hyvä AIKA suomelle vaatia takaisin Karjala Petsamo ja Salla ym. Me voisimme realistisesti ajatellen NYT varmaan vain kävellä paikalle ja OTTAA ne, ei ryssien paperipaskakarhusta ole mihinkään. Minähän olen tätä KOKO AJAN sanonut. Ryssät pelastaa suomalaisten käsiin joutumiselta VAIN suomalaisten numeerinen / numeraalinen vähyys.


Toisekseen, mistä noita VITUN ryssänystäviä ja trolleja yms älykääpiöitä kusipäitä idiootteja oikein tulee ?!? Ja MISSÄ on teidän lojaaliutenne ?  Se ei ainakaan TAKUULLA ole "omienne" parissa. Se on pikemminkin jossain kommunistien pyllynreiässä vitun saatanan torakat.

Mitä SITTEN jos joku helvetin NATO on tehnyt sitä ja tätä... tuollaisille yhdentekeville alkeellisille brutaaleille kamalille alhaisille satanistisille ja terroristisille vitun PASKAmaille ?!?!?!  Miten se liittyy tähän mihinkään tai vertautuu ? Vitun kusirotta saatana.

Ja kolmannekseen, suomalaisista ällistyttävän moni todella näyttäisi kirjaimelisesti ja oikeasti PELKÄÄVÄN ryssää ja sotaa sitä vastaan. Minä EN kertakaikkiaan jumalauta YMMÄRRÄ !! Minä en vain saata käsittää, minä en todella ymmärrä !!!

Enkä sitä miten VÄHÄN teillä on luottamusta omaan armeijaanne ja sen ryssään nähden täydellisen ylivertaisiin ja laadukkaisiin laitteisiin vaatteisiin  aseisiin jne jne ?!?!? Ai miin Suomi on ryssään nähden kuin vuodesta 3000 !  Samoin teiltä finkuintiaanit ateisti kusipäät rytökasan pahnanpohjimmaiset saatanan paskalärvit kännimulkut puuttuu USKO ! Te ette LUOTA sokkona silkkaan onneen ja Luojan .."siunaukseen"  olisi  kai etsimäni sana. Minä LUOTAN. Luoja antaa kyllä tiettyä "händikäppiä" sille jonka sydän on oikeammassa paikassa. Ja vaikkei niin kävisi, minua ei  kiinnosta, se on silloin Suuremman Suunnitelman osa. Minä TIEDÄN tämän kuten olen sanonut. Minä EN OLE kuten Te Muut™ enkä ole IKINÄ OLLUT, minä en ole tietämätön enkä Toisten Ihmisten™ minulle syöttämän paskan varassa, minä olen ITSE  tiedon lähde ja a-prioori tietoinen, minun ei TARVITSE luottaa sokkona ihmiseen, enkä ikipäivänä sellaista tekisi. Se on kuin luottaisi mihin vain eläimeen, TIEDÄT että se pettää (paitsi EHKÄ koira) sinut HETI kun tilanne sitä vaatii, saadakseen vaikka vain vähän enemmän safkaa tjns. Eläimet kuten ryssätkin, on hyvin HYVIN yksinkertaisia.



Mutta koska tästä nyt näköjään on kehkeytymässä paaaaljon suunniteltua pidempi kirjoitus, eli SOTA näppäimistöäni vastaan, niin laitan tähän sopivasti nämä keräämäni "Jumalaisen väliintulon" tai "Viesti Luojalta" kuvankaappaukset mitä olen säilönyt parempaa hetkeä varten...


 

Zeus vs valkea maja. HAHahaa "vittu nyt RIITTI SAATANA!!" *ZzäppP*


..jaa, en löytänytkään kuin tuon ^. Oli niitä jotain muitakin mutta täytyy selata Arkistoa jossain vaiheessa.


Mutta eniwei, ÄLKÄÄ sitä ryssää pelätkö, kuten jokaisen puusilmänkin pitäisi jo NÄHDÄ, ryssät OVAT LUUSEREITA, niistä EI OLE MIHINKÄÄN, eikä ole  IKINÄ tunnetun historian aikana ollut. Ja RODUT EIVÄT MUUTU, joten en ymmärrä pelkoanne. En sitten jumalauta YHTÄÄN enkä alkuunkaan.


Haistakaa paskahousut pelkurit vittu.

Eikä teissä, summa summarum, ole mitään niin säästettävää muutenkaan. En ymmärrä miksi TE kaikki keskinkertaiset vitun NAHJUKSET olette niin helvetin huolissanne perseistänne ihan kuten kaikki rumat tyhmät lihavat läskit "poliitikko" eli HÄIRIKKÖ ällötykset ja "fempsat" kuten niitä kutsutaan. Kaikkein VÄHÄISIMMÄT ja vähimmän arvoiset aina pelkää eniten menettävänsä sen kurjan arvottoman vitun henkensä ja elämänsä, siinä missä täysin ylivertainen suhtautuu laiffiinsa oudon .. nonshalantisti ja muina miehinä.


Te olette NAURETTAVIA.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti