tiistai 20. syyskuuta 2022

2 kammojärkkyä

Ei ! Ennenkuin edes aattelet, nämä EI OLE minun M I T E N K Ä Ä N kuvankäsittelemiä hirviöitä, minä EN ole tehnyt näille MITÄÄN !! Tuo "luuk" on TODELLINEN !!



..Hhh´ääööhh...

kuvottaa ja järkyttää



..ei.. hHnngghh..

Aivan sanoinkuvailemattoman järkyttäviä hirviöämmiä. Jumalauta hädintuskin uskon silmiäni ja noita vitun ylösmanattuja zombeja todellisiksi !! Ja minä olen sentään nähnyt asioita joita te ette uskoisi todeksi. Mutta NOITA taas MINÄ en usko todeksi.

MITEN tuollainen on mahdollista ?!  MIKÄ sai nuo wanhat järkyt ämmät / akat uskomaan lähtiessään liikkeelle, haudasta(?), tuon näköisinä että tuo on ihan ok ja hyvä luuk ?

Ne on ihan oikeasti ja kirjaimellisesti kuin jonkunlaisia elokuvan, todennäköisesti zombi-kauhuelokuvan, niitä tusina vihollis hirviö / zombi hahmoja. Kuin jostain "Äärirajoilla" jaksosta. Se sen shoun nimi kai oli. Eniwei..

Hyi vittu mä KILJUN !! 

Toinen on kuin jokin ...kalju mies käkkäräperuukissa johon on myös sekoittunut paviaania tjns ja toinen kuin mies joka on nappaillut jotain aineita mitä ei pidä nappailla ja herännyt naama kirjaimellisesti vinossa, kuin Virolaiselta "kauneusklinikalta" (missä se iltasanoman tyttö kävi laitatuttamassa nenänsä mutkalle) , kuin möhlityn operaation jäljiltä ja huonossa peruukissakin vieläpä. Olen ihan sanaton tästä kammotuksesta ja järkytyksestä. Hei ?...

...ei ju.. vi...ei vittu. 


Ei ..e...?..siis eihän se NYT ole ? Vielä ? Se Halowiin ?!.. .Sehän kyllä kai voisi osittain selittää tätä mutta... i se ... ei se kyllä taida muuten olla. Tes.g..gsrh...hs..ei Kristus minä painelen jo ihan sekapäisenä näitä nappuloita.. ??..Olen lähellä heittää näyttöni ikkunasta ulos. Jukolauta !

MITÄ TÄMÄ ON ?!?!?!



Ei jumalauta hei. Ei vittu ei ! EijeijeijeijeijeijeijeijEI. Ei tällaista. Jukolauta, kamalaa.

Aivan kamalaa.


Minä näytän "pirunsarvia"  / "pahan silmän karkoitus merkkiä" tässä näytölle aina jos ja kun nuo puolisulat repaleiset räkäiset repeytyneenoloiset karmivat epänaamat näen.


ÄLKÄÄ katsoko tätä yötä vasten.



Wwwhh....AU !














...onx tää mikä leffa ?








Hei ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti