torstai 27. toukokuuta 2021

"Valtio" = Vankileiri

En tiedä MIKSI te muut ette joko ymmärrä / näe tätä tai sitten vain välitä siitä. Minä sekä NÄEN, olen AINA nähnyt, ja välitän asiasta. Minä EN HALUA elää ja olla vankina ja orjana ja itseäni vähäpätöisempien seassa ja käskyläisenä.

Mutta ilmeisesti te muut ette pidä tuollaista ongelmana. Se johtuu siitä ehkä ensi-sijassa että te ette vain TIEDÄ sen paremmin / paremmasta. Minä TIEDÄN

Se on vähän sama kuin jos on nähnyt valtameren, miksi vitussa haluaisi asua kaivossa tai akvaariossa jonkun törkeän likaisen ja ruman, haisevan, mulkun olkkarissa. MIKSI ?!?! Miksi te haluatte ?!?!


Te SYNNYITTE vankileirille, ja toisin kuin minä, te vain hyväksyitte kaikki käskyt ja komennot ja manipuloinnit ja valheet. Minä taas olen koko ikäni vain ihmetellyt muiden käsittämätöntä vastenmielisyyttä ja pahuutta ja ajattelematonta tyhjäpäistä typeryyttä ja mitään ymmärtämätöntä tietämättömyyttä. Se se on mikä selittää miksi teitä viedään kuin pässiä narussa vuosiTUHANSIA minkään muuttumatta. 

Hei  mulkut: te olette minulle KAIKEN velkaa. K A I K E N !!! Ja minä haluan KAIKKENI takaisin !!!

Minä haluan kunniasta alkaen KAIKEN takaisin. Minä HALUAN myös nähdä JOKAIKISEN kytän ja vanginvartijan ja tuomarin ja syyttäjän ja "asianajajan" ym paskaläjän Satanistin komentelija luuserin joutuvan nööööyyyryttävän prosessin kautta vankilaan ja minä haluan sen avaimen ja minä haluan heittää sen sianpaskamereen. Ja minä HALVEKSIN jokaista joka EI halua tai ymmärrä tätä. Ja minä haluan tehdä T O D E L L A selväksi että minä en ole mikään "Rikollinen™" tai ole ollut missään erityisissä tekemisissä kyttäin tai vääryyslaitoksen ja järjestelmän kanssa.

Kuka vain paskankaan väärti on kanssani samaa mieltä ja tajuaa asian kyllä, mutta koko elämän kestänyt ehdollistaminen ja aivojenlikaaminen ja jatkuva pakkotoisto se se vain tehoaa. Siitä teidän täytyy vain uskaltaa irrota.

Jos nyt Amerikka romahtaa kuten näyttäisi käyvän, se tietää JÄRKYTTÄVÄN pahaa tukehduttavaa totaalikontrollipyrkimystä kaikilta maailman "illuminaateilta" kusipäiltä. 

VALITAKAA silloin lähimmäisenne YLI valtion"vallan" ja JOKAISEN virkakusipään. Ne on petinsä pedanneet ja ne on vasemmankäden polkunsa VALINNEET ja heidän tulee antaa hukkua siihen täysin rinnoin. ÄLKÄÄ auttako pahaa sen luisuessa alamäkeen. Katselkaa vain tyynesti sitä silmiin sen upotessa kauhuissaan paskamereen. Niin minä teen. Ja käppäilen sitten vain toiseen suuntaan.


Ymmärtäkää nyt jo aliravitut vitun inhottavan Fintiaanit perkele sentään jo joskus jostakin jotakin.

Elämän EI kuulu olla mikään vitun giganttinen vankila jota joku elitisti saastasakki komentelee ja jolle muut "kantaa veroa" eli ANTAA RAHAA. PAKOTETTUNA !!! Sellainen kuuluisi jo historiaan kuten KAIKKI vitun sotarouvat ja mulkvistiherrat ja muiden kurmoottajat, mutta TE pidätte niitä hengissä, koska TE ollette pelkureita. Absoluuttisia nynnyjä. Mitäänsanomattomia mamareita ja nahjuksia ja vitun RUMIA vitun kusipäitä häiriintyneitä Helvetin vätyksiä ! HAISTAKAA VITTU !

Saatanan läskipäät.

Vittu mikä PETTYMYS !! "Muut Ihmiset" ja koko vitun "elämä". Kristus vittu mitä absoluuttista pohjan saastaa. Mutta minä en diggaa, en totisesti. Ja ihmettelen äärettömän suuresti miksi joku diggaa, SITÄ minä en ymmärrä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti