maanantai 31. toukokuuta 2021

Pärjenhaimin Suu

 



Yääk.

Hyi vittu että minä sitten inhoan tuon tyypin suuta. Tuon vitun RYSSÄNnäköisen mulkun pillusuuta. Sen suu näyttää pillulta, vaginalta, karvan ympäröimältä hävyltä. Kanan perseeltä / "cloacalta".

Se on kuin jokin vitun puhdistettu ja valkaistu paskareikä tai suolenpää. Tai suolen osio, mutta jotakin suoleen liittyvää joka tapauksessa.

Vitun tyhmännäköinen suu.


Vittuako siinä hymyilet saatanan perkeleen niljakepaska ?

Ehkä se on juuri tullut tuohon fotoon jostain suolihuuhtelusta ja persläven vaalennuksesta ja sillä on siitä aika vitun hyvä fiilis.

Ja tuo sen suu näyttää myös jonkin vitun Jasser Marakatin / minkä vain Palestiinan muulin suulta. Häpyhuulet, pilluhuulet, Palestiinalaishuulet.. miksikä nyt haluatkin noita kutsua, minä kutsun niitä epämielyttävän näköisiksi tyhmiksi pilluhuuliksi.


Ja se yksi vitun ruma junttiselostaja, jonka tulisi ehkä selostaa jossain niissä lintuja ja karhuja bongailevien tollojen häivehyteissä jotakin suota, eikä edes lätkämatsia, niin nin SE kutsui tuota aina "Pärjenhaimiksi".


Mä en tykkää Pärjenhaimin suusta.


Kiitti.









P.s Jotkut luultavasti kokee snadin erektion, ymmärtämättä itse MIKSI, nähdessään tuon, ja jotkut halunnee ihan siekailematta vain suoraan yhtyä tuohon suuhun, mutta minä en ole yksi näistä / heistä.

Ja minä pelkään koko ajan että tuosta suusta pullahtaa esiin kananmuna tjns. Ja sitäpaitsi, minä kun EN ole Meksikolainen, minua ei itse asiassa kiinnostaa muutenkaan lainkaan, ylipäätään, edes nussia kanaa. Ihan vain an sich.

Tiedän tiedän ! Outoa. Mutta hei, sellaista se ON ! Outoa.

Laiffi ym.


P.s 2 Tuo vitun mulkunniljake näyttää tuossa limaisessa kuvassaan siltä kuin luulisi olevansa ihan SIKAkhuul ja ihan TÖRkeen hyvännäköinen jne, kaikkea sitä, mutta se näyttää ...oudolta yhdistelmältä vaginaa ja vaaleaa karvaa ja paria silmää. Luulen että sen noita huulia on sivelty jollain pensselillä, en tiedä miksi enkä pysty todistamaan tätä etkä sinä EPÄ-todistamaan, mutta sellainen ...haapea uskomus minulla on. Että jotain on tehty pensselillä / siveltimellä noille "häppäreille". 



Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti