torstai 11. heinäkuuta 2019

Kehallis tai ....

.."Hjallis näyttää keharilta".




Jaa miten n...




..iii.....ssssh....

Ai sii.



* * * * *


Niin. Eli kuten kaikki loukkaantuneet Ykät ynnämuut, näette, ei voi sanoa rehellisesti ettei Hjallis nyt keharilta näyttäisi.


Eikä vain että se NÄYTTÄÄ "keharilta" eli "kehitysvammaiselta" tjns, vaan sen täytyy jollakin lailla ja tavalla OLLA sellainen. Sillä jo itse "Syltty Stallone" on "kasvoiltaan osin kehitysvammainen" tai mikä se sanamuoto nyt olikaan, ja minä väitän että ainakin tietyistä kuvakulmista ja tietynlaisissa (suotuisissa) valaistusolosuhteissa, voidaan äärimmillään kyllä väittää että Sylvesteri näyttää jotenkin....en tiä....





..jotenkin ehkä ..."ihmisemmältä" tjns ? Kuitenkin, kuin siis mitä Hjallis ?? Tai en tiä... ehkä tämä on vain MINÄ, ehkä vain MINÄ näen ja luulen ja kuvittelen kaiken, mutta minä olen näkevinäni että "Rambo" ON kyllä melkeinpä parempi ja sellainen.....jos sallitte, sellainen ylimalkaan "onnistuneempi" tekele. Bioloogisesti ja muutoinkin.

Tai ainakin ...jokin ero...noilla fotoilla ^^  ja hahmoilla kyllä on !!! Minä olen siitä melko varma !!

Eli .......en tiä.... kyllä minä lopultakin väitän ja intän, ja "täähän on vaan MUN miälipide!", että kyllä ! Syltty-Rambo ON(!!) ihan oikeasti ja aidosti ja silminnähtävästi ja kiistämättä ==> P A R E M M A N näköinen kuin Hjallis-Harry !

Eli "otin sitten Jumalaisen oikeuden määritellä.." ...että Stalloone ON paremman näköinen olento kuin on Hjallis Harkimo !!
Tuo lirkutteleva hyönteisen, ehkä jonkinlaisen "kärsäkkään" tai kuoriaisen*, näköinen molopäinen pallopäinen tai kuplapäinen kammotus ja muotopuoli HIRVIÖ !!



Kiitti ja anteeks kauheasti !!

Jos tämä loukkasi tunteitasi ja Suomalaista Kunnollista Kollektivistista MäOonAinakinOlluIhanKiltisti! -vaistoasi; soita wan-eithandred (1-800) FakOff.



Kiitti !










* leppäkerttu ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti