sunnuntai 21. tammikuuta 2018

Katajanokan Ruma Uusi Talo

https://www.is.fi/asuminen/art-2000005529858.html

Kristus vittu mitä lahjatonta roskaa. Tuo vitun paskaläjä näyttää siltä kuin joku kehari olisi huitonut näppäimistöä Windows Paintin ollessa siinä auki, ja lopputulos on "vaan ninq toteutettu ja näi..emmätiä...tai näi...tai jotai....mä meen kepapille..nähään siä".

Vittu älkää sitten ! Älkää edes yrittäkö ! Hei ?! Kuulitteko !?
Vetäkää vaan ihan lonkalta jotain munattoman tyhmää ja keskinkertaisen rumaa, haaleaa ja valjua ja epäuskaliasta koiranpaskaa ja täyttä vitun rumaa ROSKAA.

Vitun iljettävät niljakkeet !!

Minä "disainaisin" KAIKKI modernit suomlannin "disainerit" suohon. Minä vannon tämän kautta minkä vain; minä OLEN, Se Designer. MINÄ ! Olen se seuraava suuri, joka ei tosin toteudu, jollei joku löydä niitä kaikkia mitä olen jo ehtinyt tähän ikään piirrellä jne, yksinäni, lähinnä kai itselleni jne. Minä olen mestari-disaineri; TUO, on täyttä vitun sontaa.

Kuten moderni rakentaminenkin, visuaalisuudesta eritoten toteutukseen ja kaikenlaisiin ideoihin.
Hei keskinkertaisuudet; teillä ei OLE, ideoita !! Niitä ei ANNETA ylipäätään kuin meille Harvoille ja Valituille.


Tulkaa / menkää vaan pois siältä. Hei ? Kuulitteko ? Menkää pois !!!



P.s tuo voisi olla ihan SIEDETTÄVISSÄ jossain Tamperelaisen Kommunistikolhoosilähiön 70-luvun "talojen" seassa.


Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti